Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Fiecare cuvant e o speranta in plus… cu fiecare clipa trecuta moartea mea e mai aproape… iar eu inca visez la tine…




Statusuri haioase nr.2:

viatza a inceput q tn .....shi se va termina tot q tn ........:X




Statusuri haioase nr.3:

te iubesc te doresc fara tine nu pot sa traiesc tu esti viatza mea




Statusuri haioase nr.4:

dragostea-i ca o tigara

la-nceput arde cu para

la mijloc arde cu fum

la sfarsit se face scrum..




Statusuri haioase nr.5:

Gandestete la cel mai frumos lucru din lume...aduna-l cu infinitul...inmultestel cu eternitatea...si vei afla catt de mult imi lipsesti




Statusuri haioase nr.6:

drAgOsTea Nu Se AuDe ..Ea Se SiMte




Statusuri haioase nr.7:

Esi intr`o camera..auzi BUM BUM BUM BUM ,...nu te speria..esti IN INIMA MEA




Statusuri haioase nr.8:

fii tu insuti ..nu copia pe nimeni;)....abia atunci iti vei da sema cine te iubeste cu adevarat;)




Statusuri haioase nr.9:

DaK O Sa vReI Sa sHtIi vReoDaTa kT De dOr mI'E dE UH :x kNd pLoUa mErGi aFaShI ShI PiKtUrIlE P KrE O Sa lE PRiNzI SeMnIfIk kT De dOr tZi tZiE De mN . . . Iar pIkTuRiLe p kRe nU O Sa lE PrInZi. . . sEmNiFiK Kt dE dOr mI'E MiE De tN :X:X [tE OoObE AdI ] SA Nu uItZi nIcIoDaTa :x




Statusuri haioase nr.10:

Te iubesc la nebunie ca-peun tort pe farfurie te-as manca cu linguritz si tias saruta guritza:*:*:*:*:*::*




Statusuri haioase nr.11:

LUVE este to ce inseamna tacere...LUVE este tot ce inseamna sentimente....LUVE este tot ce potzi avea in viatza fara sa platesti...LUVE este tot ce-si poate dori o persoana!!!:x:x:-*




Statusuri haioase nr.12:

DINTRE O CIOCOLATE SI TINE , STI CE AS ALEGE?? CIOCOLATE , SA TIOA DAU TIE SI PE TINE SA MI TE DAU MIE :d :x:X TU ESTI CIOCOLATA MEA MAI DULCE DECIT ORICE CIOCOLATA




Statusuri haioase nr.13:

imi e dor de ochii tai....de sarutul tau.....imi e dor de noi...imi e dor sa plangem amandoi.....oare de ce acum trebuie sa sufar,cand au fost atatea clipe frumoase alaturi de tine??by bibitzu




Statusuri haioase nr.14:

Tece timpul shi se duce

E k timpul trektor

........................

Idealuri sunt destule

Urmarind destinul lor

Bate ceasul inserarii

E un ceas sentimental

Sigur nu vei da uitarii

Ce e scris pe vartikl




Statusuri haioase nr.15:

e tarziu sa imi ceri sa mai fiu cea de ieri !!!!!




Statusuri haioase nr.16:

sunt foarte frumoase pt indragostiti:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X....>:D




Statusuri haioase nr.17:

De vEi gAnDi aSHA Te iUBEsC EsTi ViAtA meA aTuNcI Sa fIi FeRcItI Ca mErEu eU Te-am IuBiT!




Statusuri haioase nr.18:

cYnevA mu0ar3 ultImU`' ultImU estY uH` !




Statusuri haioase nr.19:

gand>fapta>obicei>caracter>vesnicie>>deci ai grija ce gandesti;))




Statusuri haioase nr.20:

knd soarele va rasari....shi langa tine nu voi fi ...sa`tzi amintesti iubirea mea...sa`tzi aminteshti k`i ras de ea:X:X:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu