Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

eu sunt barbie cea cu fitze cand vorbesc sati iei notite




Statusuri in versuri nr.2:

U5RIRI




Statusuri in versuri nr.3:

daca dragoste nu e nimic nu e




Statusuri in versuri nr.4:

Oare cand mi-ai spus k nu ma mai vrei teai gandit k vei suferi ji uh?...





Statusuri in versuri nr.5:

visul meu sa spulberat.............decan ai plecat..........ai plecat si mai lasat.........in acest tinut indepartat...........prietenia ceam avuto..........ai ingropato foarte adanc..................peo margine de stea acum......am ramas plangand




Statusuri in versuri nr.6:

la multi ani cu mult noroc si la bere si la joc !!




Statusuri in versuri nr.7:

a fost,acum nu mai este,privesc inapoi si totul mi se pare o poveste...




Statusuri in versuri nr.8:

de la prima mea vedere cand pe tine te-am vazut mi-ai cazut la inimioara de atunci inimia mea dor la tine se gandeste luna si cu soarele ne cunosc destinele ele stiu can viata mea nu exista alcineva . te astept cu nerabdare dar sufletelu rau ma doare




Statusuri in versuri nr.9:

You said you do love me

You said you do it right now!

You're dirty of love..

when is the finish line?

Forever'n my life!

I di'nt want to be like you

Forever'n my life!




Statusuri in versuri nr.10:

Daca viata mi-ar putea oferi

Inc-o data sansa de-a regasi

Clipele ce-au fost si s-au risipit

Si tot ceea ce impreuna am cladit

Port in gand mereu doar privirea ta

Realitatea nu o pot accepta

Ieri erai cu mine azi nu mai esti

Ce s-au scris candva au fost doar povesti...



II

Tu spuneai mereu traieste-ti clipa

Viata insa n-a putut ierta

Tu ai plecat de langa mine

Mi-a ramas doar amintirea ta.....



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna

Ne va lega mereu ....(bis)



III

Astazi cerul parca e innorat

Totu’-n jurul meu imi pare schimbat

Uneori viata e de neinteles

Ea nu iarta iar tu nu ai de ales

Este ultimul tau drum, te-am pierdut

Amintirea se asterne-n trecut

Ieri erai un suflet nevinovat

Astazi tu de langa mine ai plecat

IV

Parca ieri traiam sperante si vise

Parca ieri aveam tot ce ne-am dorit

Tu spuneai ca viata merge-nainte

Ma intreb oare chiar s-a sfarsit ?



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna

Ne va lega mereu ....(bis)



Stiu ca ma auzi...

Este poate ultima oara cand te privesc in ochi

Ultima oara cand iti vad chipul

Ultima oara cand iti vorbesc

Lacrimile nu-ti pot sterge amintirea

Ai ales un drum pe care nu exista suferinta

Nici durere...

Mi-e greu sa accept, insa...

Independent de noi :

Viata merge inainte !



V

Parca ieri traiam sperante si vise

Parca ieri aveam tot ce ne-am dorit

Tu spuneai ca viata merge-nainte

Ma intreb oare chiar s-a sfarsit ?



Ref :

Vei ramane-n gandul meu

La bine si la greu

Iar tot ceea ce-am facut impreuna




Statusuri in versuri nr.11:

un ocean de as fi

te`ai ineca zi de zi .




Statusuri in versuri nr.12:

o scoica de aur e inima mea

si perla iubirii se afla in ea

scoica se sparge de stancile reci

iubirea din ea ramane pe veci




Statusuri in versuri nr.13:

OoOoHhH

cu ea te-am vazut

cand va sarutati

la colt de strada

pe mine nu am vedeati

ea te pacaleste sa pleci de langa mine

adevarul e ca imi place mult de tine

Yeahhh

Nu stiu daca te iubesc sau nu

Visurile imi spun multe

Dar tot pe voi impreuna va visez

Si imediat am trezesc

Nu mai pot sa dorm

ma gandesc la voi

La voi amndoi!

:x....Seara va visam

Iar ziua va intalneam

Mereu voi asteptati ca eu in curte sa intru

Apoi va sarutati

Eu va vedeam

Si doar am prefaceam

Ca nu va vad

Dar mult ma mai durea

Si tot ,nu stiu ce sa fac

Parca nu as mai vrea sa tac............

Dar nu am curaj sa-ti spun

Ca te iubesc

Asa ca mai bine

O iau pe alt drum

Yeahhhh

o0oOhhhh




Statusuri in versuri nr.14:

ROSES ARE RED

VIOLETS ARE BLUE

SUGAR IS SWEET

AND SO ARE YOU....by lolly :X




Statusuri in versuri nr.15:

baiatul visurilor mele ma intrebat daca vreau sa stau cu el si am stat o zii cu el am fost asa proasta puteam sta 10 ani




Statusuri in versuri nr.16:

Cand dragostea iti va fi vesnica si pura

Cand nu vei cunoaste cuvantul ,,ura''

Cand zambetul te va insoti la greu

Sa sti ca te voi iubi mereu!

(dl. M.Aneta)




Statusuri in versuri nr.17:

Tu inainte aveai ceva.....eu acum nu mai am nimic.....inainte impreuna formam ceva.....acum numele tau va fi sters.....cu lacrimi dupe marea pustie.....nu mai stiu ce sa mai spun.....imi pare rau.....dar totusi vom fi.....mereu colegi "amici".5K4T3R G!RL




Statusuri in versuri nr.18:

Eminescu bine-a zis ,ca iubirea nu-i un vis,ca le place tuturor,mai ales elevilor




Statusuri in versuri nr.19:

am ramas confuza de timpul ce tot trece:-?

am intrat deja,aproape iesim din amotimpul rece...:-w

ma tot poarta cu vorba ca e si va fi bine...:-@

dar nu inceteaza s-arunce cu indiferentza-n mine:-<



nici eu nu mai stiu ce sa simt#-o

imi vine sa rad si sa plang din senin8-|

simt k am puterea de a-l uita~X(

insa am slabiciunea de a-l suna:)]



ma uit pe geam si imi dau seama/:)

ca in situatia asta ma apuca teama:-ss

nush ce sa mai fac sa ajung la final:-<

il rog p Dzeul meu sa ma ma ajute iar[-o<



imi suna telefonul si este el...:-c

imi spuse ca vorbise cu moshul,inca de ieri...:-b

ca ii lasase un biletel scris de mine sub brad:-??

pe care scria ca tre sa-l sarut pe buze din start:*



a trezit o scanteie de speranta-n mine*-:)

astept sa-i dau sarutul ce i se cuvine..:*

ramane pe luni,prima zi de cursuri dupa sarbatori:)

dar crek ma insel,pot ashtepta momentul pana in zori...:-@



ma tine-n suspans,raman in balans8-}

nush cum sa-mi revin,sa pot a-i vorbi...#-o

tre sa fac ceva incat sa stiu ceva concret~X(

viata mea nu e o gluma...il pun a respect !:-l





by Cr3tz0lin@..cu decicatzie speciala...




Statusuri in versuri nr.20:

Eu sunt dovada vie ca oamenii pot trai si fara creer.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu