Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

cum sa iti spun..... de mult ma gabdesk.... hei bayby ta iubesk;x




Statusuri in versuri nr.2:

nu iubi un fotbalist

ca e lucrul cel mai trist

daca are ochii verzi

chiar nu trebuie sal crezi

daca edi se numeste

ghinion nu te iubeste

mai ales daca fumeaza

de uh nul intereseaza

daca are 16 ani

e cu botu doar pe bani

daca la tine nu gandeste

pe loc el te paraseste...




Statusuri in versuri nr.3:

mos craciun q plete negre a sosit de prin boscheti sa aduk daruri multe l fantome sh scheleti




Statusuri in versuri nr.4:

nu iubi

un fotbalist

ca-i un lucru forte trist

cand idragostrea mai dulce

isi ia minge si se duce

:):):X:P:(:*




Statusuri in versuri nr.5:

chiar daca fugi de mine

te voi gasi

chiar daca vi la mine

eu nu voi ma fi

pm+ag se stie dedicatie




Statusuri in versuri nr.6:

Intr-o zi de primavara,

Era cald,zici ca era vara!

Ji cu surioara mea,

Ne-am jucat ascunselea.

Ne-am distrat oe cinste,

Dar in liniste...

Dar cand s-a sfarsit ziua,s-a sfarsit distractia

JI ne-am dus la culcare ca a venit seara............:(:)





acesta a fost statusu meu,

va urez distractie merau,

ArRyAnNa_SwEeT




Statusuri in versuri nr.7:

O cheama Andreea,

Dar eu ii spun Deea,

E o fata de treaba ,

Cu care te poti intelege,

Fara nici o teama!!

O iubesc pe ea,

Ptr ca e prietena mea!!



Ea e fata ce-o iubesc

Pentru ea eu traiesc.

E o fata “nebuna”

Care stie de gluma!!



Suntem k doua flori

Ce mirosim pana in zori!

Suntem ca doua petale

Unite ca intr-o floare.

Pentru prietena mea,

Te iubesc nu ma uita!!




Statusuri in versuri nr.8:

mata tactu sorta fractu matamata




Statusuri in versuri nr.9:

Sunt stele care cad dar totusi stralucesc si oameni ce se despart chiar daca se iubesc. Ma lupt cu amintirea ta ,sa te scot din inima as vrea chipul tau il vad mereu si mi-e din ce in ce mai greu!Si sorele cu luna se mai intalnesc eu te caut intr-una dar nu te gasesc!!!!




Statusuri in versuri nr.10:

stau si ma gandesc cum ai putut sa ma uiti si sa nu mai dai nici un semn de viata ......cum ai putus sa nu vi sa la vezi.....eu cred k tu mai uitat




Statusuri in versuri nr.11:

depravat;nepurtath ;sh plus un om de rahat:))




Statusuri in versuri nr.12:

amintirea e frumoasa/ adevarul spune tot/ sufera cel ce iubeste/ cel iubit isi bate joc.




Statusuri in versuri nr.13:

jeje...te ubex

te dorex

dute dreak k glumes

(potina intimitate VA ROG)

srry de mass(expresii)






Statusuri in versuri nr.14:

esti cel mai tare cel mai bun ca un trandafir




Statusuri in versuri nr.15:

ne-am intalnit in cimitri

aveai pe piept un trandafir

pe petala lui sc

TE IUBESC nu ma uita!!!!!







by IzZy=))))=)))))))))




Statusuri in versuri nr.16:

dragul meu iubit,

aldracu tampit.......

iti trimit din departare

numai sticle si borcane

si ca drept ca te iubesc,

drept in cap ti le trantesc.




Statusuri in versuri nr.17:

~O sticla sparta,o tigara rupta,un drog tras la nervi..o bere varsata,un scrum purtat de vant aceasta e arta de a trai urat..te uiti in jur si vezi ca nu e nimeni,te uiti la ceas sperand ca va fi maine..."SI TOATE ASTEA NUMAI PENTRU TINE"!~




Statusuri in versuri nr.18:

Frunza Vietii

Via Tineretii

Soarele Arzator

Timpul Zburator .




Statusuri in versuri nr.19:

iubita mea cu ochi ca cacaua si buzele ca carameaua ca cand aud ca cabta cucu c cam asa cantam si noi ca care din mine ca care din noi cantam mai bine




Statusuri in versuri nr.20:

Esti un nasol cu lant de aur la gat si creierul gol,

Cumperi tzoale de firma,bagi mecla-n mall,

Ai un Seria 5,iti pute botu plescai mentol,

Mor femeile dupa tine,fati un control ..;) Chiar ai nevoie:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu