Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

foaie verede puisor tu dai buzz eu dau ignor




Statusuri in versuri nr.2:

Nu ma`ntreba ce simt acum..ca nu prea shtiu:-??..nu te`astepta sa spun "cand tu nu esti totu`i pustiu" shtiu doar ca nici o umbra nu va mai sta intre noi..:)..noi 2 si`ale tale buze moi:*:P:))




Statusuri in versuri nr.3:

Ma drogai cu`n sarut



Si nimic nu conta



Eram doar tu si eu



Totul in jur disparea



Eu stiam ca iubesc



Si credeam ca iubesti



Doar ca nu eram eu



Iubirea ta




Statusuri in versuri nr.4:

Iubeam si eu candva doi ochi caprui,Plangeam cand nu-i vedem de dorul lui dar ce pacat caci ochi lui minteau iar eu ca-n tot-deuna ii credeam:X:X:X




Statusuri in versuri nr.5:

sunt ca un inger ranit ,fara aripi si strig,dupa dragostea ta prin ploaie si frig




Statusuri in versuri nr.6:

te iubesc

te doresc

dute dxxxx

ca glumesc:d




Statusuri in versuri nr.7:

ingeras dincer picat

ochii tai m-au fermecat

dintr-o singura privire

m-am indragostit de tine




Statusuri in versuri nr.8:

Am ceva in gand

Dar sunt doar vorbe-n vant

Sa ti le spun imi surade

Dar stiu ca tu ai rade

Asa ca tac si nu zic nimic

Voi vorbi cate un pic…




Statusuri in versuri nr.9:

de ziua ta iubito

in dar tiam adus inima

dar credema iubito

un dar mai frumos nu se putea




Statusuri in versuri nr.10:

iubirea e un vierme ce roade neincetat o inima de fata si una de baiat




Statusuri in versuri nr.11:

Numar zilele de cand ai plecat,tu nu sti cat team cautat,astept sa-mi dai un semn iubirea mea si am sa vin ori unde teai afla.Acum regret si eu poate si tu ce s-a intamplat intre noi.Cat mai poti sa minti syfletul,vreu sa te aduc inapoi:((




Statusuri in versuri nr.12:

Este o floare ce rasare

Ce se duce-n nepasare

Ce se naste tarziu

Si moare timpuriu



Este ofloaremica,albastra

O minune nefasta,

Ce se naste si moare

Si pe nimeni nu-l doare

Numai pe un om milos

Si atat de dragastos



Este o raritate,

Ce-i pasa de toate

Planta,animal,pasare

De toate grija are




Statusuri in versuri nr.13:

ctelus cu coada scurta cum ai petrecut la nunta am fost maistru bucatar cu friptura la gratar siam dansat cu o pisicuta siam calcato p labuta pisica sa suparat si p fata ma zgariat




Statusuri in versuri nr.14:

• Gandeste bine ce vrei de la viata Gandeste daca faci fata Ca acum esti departe de mine Stii bine nu trebuie sa o dai in bara Dependenta odata de tine Acum dependenta de o tigara




Statusuri in versuri nr.15:

Te voi pretuii mereu ca pe o piesa de muzeu

Chiar daca eu nu`ti dau de inteles cat de mult tine la tine

Parca secundele sunt ore...cand nu esti langa mine

Orele sunt zile, zilele sunt saptamani

Timpul nu`si mai are rostul, eu nu mai am forta in maini

Suntem stapani pe propria soarta, intram amandoi pe poarta

Pasim usor pe nori, trecem prin stari, parca e prima data

Cu sarutari fierbinti in zori de zi ne trezim unul pe altul

Si`mi vine greu cand tu nu esti sa vad ca iar imi e gol patul

Te plimbi mereu prin mintea mea, poate de`aia ma port ciudat

Mai toti mi`au spus pana acum ca sunt putin distrat

Nu vad nimic in jurul meu, te vad pe tine peste tot

Sunt dependent, iar pentru mine tu esti singurul antidot

sh pt toate fetele pretuieste dragostea care ti se ofera nu ceea p care tre sa o cucereshtii va iubesk fetele..:X:X




Statusuri in versuri nr.16:

trandafir rosu deschis te iubeste cn a scris te iubeste te doreste fara tn nu traieste




Statusuri in versuri nr.17:

every body loves somebody but.. my honey loves my money ;)




Statusuri in versuri nr.18:

Noapte buna,somn usor,

Mie mie frica de mor,

DIMINEATA pe racoare,

Am teza de dat eu oare?

LA romana sau la mate?

Ca nu stiu nimica frate!

Asta e de iau un 4,

DUPA el vine si altul....

>>by Miha




Statusuri in versuri nr.19:

Cand soarta imi va spune sa parasesc pamantul...

Cand oameni,fara mila imi vor sapa mormantul,

Cand zile pt ma nu vor mai exista

atunci,dar nici atunci,eu nu te voi uita...




Statusuri in versuri nr.20:

hey!hey!u!u!I don\'t like your girlfriend!..no way!no way!I think u need a new one..I could be your girlfriend:D[by mitsu]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu