Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

iubire




Statusuri in versuri nr.2:

dnd




Statusuri in versuri nr.3:

acum...sunt in paradis, poate la noapte, nu te deranjezi sa imi apari iar in vis




Statusuri in versuri nr.4:

mos craciun cu pula mare

a veit ca sa t-o de

de craciun si anul nou

sa mai vina la tn

sa iti faka un copi




Statusuri in versuri nr.5:

Sunt fata, sunt desteapta, am bani si sunt bazata

Sunt fata, sunt desteapta, eu sunt adevarata

Trage fusta cat mai jos, ma simt periculos

Dar asa este frumos, cand te privesc de sus in jos.




Statusuri in versuri nr.6:

inger fara cer...te-am pierdut...

nu mai sper...

poate ai sa ma chemi....printr-un vis...

ce-a fost ieri...



nimeni..nimeni..nu mi-a spus k intr-o zi...

vei pleca..

nimeni...nimeni...nu mi-a zis k intr-o zi..

ma vei uita...



ref: cineva....e in mintea mea

si nu mai pot visa...

cineva....poate nu stia....k e...

dragostea mea...



lacrimi nu mai curg...nu mai pot nici sa plang...

teama si amintiri....ink simt...si ma sting...

nimeni..nimeni..nu mi-a spus k intr-o zi...

vei pleca..

nimeni...nimeni...nu mi-a zis k intr-o zi..

ma vei uita...



ref: cineva....e in mintea mea

si nu mai pot visa...

cineva....poate nu stïa....k e...

dragostea mea...




Statusuri in versuri nr.7:

De fiecare data

Knd ma gandesc la tine

Nu imi e prea bine

Mi\'e teama

Sa nu te pierd

Shi mereu ma gandesc

K u ai putea

Sa ai pe altcineva

Shi ma gandesc mereu:

De ce nu te simt in sufletul meu???

De ce ma faci mereu sa plang??

Nu intelegi k shi eu sunt tot un om??

Nu yty e mila de mine???

Hai spune copile!!!




Statusuri in versuri nr.8:

Definitia iubirii



Tu esti asemeni cupei din stravezii cristaluri

Cu incrustatii pure si unduiri usoare

Din tine pot sa soarba, in sacre ritualuri

Si gurile pagane si cele-ncepatoare.



Tu stii s-ascunzi in tine, ca intr-un tabernacol

Extazul si durerea - impreunare grava,

Cand sarutarea-ti darui se-ntampla un miracol:

Veninul pare dulce, si-ambrozia otrava!




Statusuri in versuri nr.9:

My dream is to fly...

Over the rainbow so high...




Statusuri in versuri nr.10:

STAU PE pat si ma gandesk n-am ce pina sa privesk kand imi aduk aminte de tine iau plapuma pe mine. TE IUBESK ASKIM & VIATA MEA




Statusuri in versuri nr.11:

Tu eshti totul pentru mine

Dragostea,unicul meu

Dar itzi pun o intrebare:

Pentru tine ce sunt eu???




Statusuri in versuri nr.12:

Merg incet, inspir talent,

Si ma-mplib, prin accident

Si strig in gura mare

Copia n-are valoare




Statusuri in versuri nr.13:

ca tine cine va fii iubita noapte si zi,si cate fac pentru tine sa ai doar zile senine...:x:x:x




Statusuri in versuri nr.14:

you really are my ecstasy...

there can be no other

will we still have each other...

a real life fantasy, oh yeah...




Statusuri in versuri nr.15:

If you wanna lie to me

You must change the file

Play your games be with your jerks

It will be just fine

If you'll ever see yourself

Just the way you are

Don't come back and cry for me'

'Cause you've gone to far




Statusuri in versuri nr.16:

.. aseara n`ai venit.. te`am asteptat.. m`am panicat.. ptr o clipa am crezut k ai plecat si m`ai uitat.. dar stiu ca`ti place viata de cartier.. si no sa te fac sa renuntzi la el.. dar gandeste`te si la mine cand esti in el..




Statusuri in versuri nr.17:

Cum iubeste orbul razaa de lumina

Of cum iubeste un copil pe maicuta lui cea buna

Cum iubeste omul pe bunul Dumnezeu > I love you atat de tare

> Incat I believe ca mor,

> You are so incantatoare

> Oh, my dear, cat te-ador.

> When I go la brat cu tine

> Ma simt very magulit

>Ca are looking toti la mine

> Oh, I'm so, so fericit.

> All ar fi atat e bine .

> But you see, nu-i chiar asa

>Caci I tell ce simt in mine

> Dar tu smile si smile intr-una

> And I think ca spun traznai.

>Please don't face pe nebuna

> Si mai look in ochii mei.

> Understand? I love you draga

>Cum the hell sa-ti mai vorbesc

> You are totul pentru mine

>And I want sa te-ntalnesc.

> But is difficult, vezi bine

> Caci your mother is pe faza

> Si din five in five minute

>Carefully te controleaza



by seby rdv




Statusuri in versuri nr.18:

nu iubi kt eshti eleva

k nu faci nimic in teza

stai cu ochii p peretzi

sh cu gandul la baietzi

de ar fi teza o iubire

sh subiectul ochi caprui

ash scrie la nebunie

sh ash lua premiul intai




Statusuri in versuri nr.19:

Sunt un soare vesel

Luna mai ascunsa

Dar iubirea dintre noi

E nepatrunsa ! :x



Poate nu e fain dar un vot [-o




Statusuri in versuri nr.20:

fetele knd se`ntalnesc

numai de baieti vbesc

baietii se cred vedete...

nici nu`si amintesc de fete



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu