Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Capra cu cei trei iezi s-a mutat la Bucuresti; capra a plekat pana in oras sa cumpere de mancare si zike iezilor:

-cand vin eu o sa zik: "trei iezi...". Capra a plekat si la scurt timp vine lupul:

-"trei iezi cucuiezi....

Odata iezii, suparati zik:

-........sac k ne-a pus vizor mamika!




Statusuri in versuri nr.2:

sunt destept imi pare bine esti prost ma-m saturat de tine




Statusuri in versuri nr.3:

..Iubirea merita traita...nu irosita




Statusuri in versuri nr.4:

As vrea bilet la carnaval,

Si nu sa fiu un print sau cersetor,

Ci vreau sa fiu eu insumi,....

Ka-n rest, in viatza sunt actor!




Statusuri in versuri nr.5:

haiiiiiiiiii rapid uu steaua :D:D




Statusuri in versuri nr.6:

cum tu credeai ca eu sunt la tel aja credeam si eu ca ma iubeai... :x ;x




Statusuri in versuri nr.7:

Lumea toata ma adora,

Lumea toata ma ignora,

Daca stau si ma gandesc,

Ajung sa ma smecheresc,

Sa iti dau ignor,

Ca-s cu curva-n dormitor !




Statusuri in versuri nr.8:

team cunoscut

team placut

team iubit

si asa am suferit




Statusuri in versuri nr.9:

cand vei fi q ea sa te gandesti la mine,cand o atingi pe ea sa zici k m atingi pe mine kand vr sa ii rostest numele sa imi rostesti numele meu




Statusuri in versuri nr.10:

Ca si in telenovele, cautati femei fidele, si atunci cand le gasiti, le-nselati si le mintiti .




Statusuri in versuri nr.11:

deschid din nou caietul

as vrea din nou sa scriu

poate o poiezie,

poate un vers...

nu stiu.....

sau poate o scrisoare

acolo departe

caci inima imi plange

si dorul....

sufletul mi'l arde:-




Statusuri in versuri nr.12:

Ma gandeam la prieteni....s-au pierdut in minciuni

Ma gandeam la familie...s-au pierdut in strigate

Ma gandeam la colegi....s-au pierdut printre cioburi si ghimpi

Ma gandeam la tine....si......te-am pierdut in sufletul meu





bY: nIkO ^_^




Statusuri in versuri nr.13:

Pe zi ce trece te iubesk mai tare

Caci dragoste pt tn vesnik ea nu moare

Sice bn m-as simti...

Daca langa mn-ai fi

Sa ma atingi sa ma mangai...

Si cumn sa ramai...




Statusuri in versuri nr.14:

cate stele sunt pe cer

toate eu ti le ofer

doamne cate juraminte

te iubesc fara cuvinte




Statusuri in versuri nr.15:

Stiu k u ma iubesti

DAr nu ma ai

T`ai gandit vrodata`

K eu pot sa te am o viata intreaga?




Statusuri in versuri nr.16:

T-te`am cunoscut, atunci, de mult

E-erai frumos si mi`ai placut



I-inima mi`a batut in piept

U-un indemn dar e ndrept

B-batea si tot imi spunea

E-e adevarat sa spui tot ce a spus

S-sa porti secretul prea frumos

C-citeste de la prima litera in jos




Statusuri in versuri nr.17:

nU cReDeAm cA vA fI aSa...

tHu mIaI sPuS aLtCeVa...

sI...

cU tOaTe cA sA iNtAmPlAt aSa...

eU tE iUbEsK...

cHiAr dAcA tHu iUbEsHtI pE aLtU'




Statusuri in versuri nr.18:

When winter commes in sumer

When there no more forever

When lies become the truth

Oh you know then baby,

That's when I'll stop lovin'

That's when I'll stop loving you




Statusuri in versuri nr.19:

am avut o bucurie

c-am primit o jucarie




Statusuri in versuri nr.20:

I have Style I have Class ... all the bitch*s kiss my ass ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu