Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Mare greseala am facut si azi aproape te-am pierdut iar eu pe tine jur ca te iubesc si u ejty tot ce imi doresc.

Daca pe mine ma doreai cu altcineva nu mai erai si daca spui ca ma iubesti asa cum ai putut sa stai cu ea

Iubire iarta-ma stiu ca ti-am gresit, ai pus la inima stiu ca te-am ranit, e numai vina mea ca-tzi plange inima dar promit ca ma voi schimba astazi eu te-as ierta nu vreau sa te pierd dar maine n-as putea mie sa mi-o iert poate ca intr-o zi tu iarasi vei gresi si eu din nou voi suferi...

Acum regret imi pare rau si vreau sa fiu numai al tau, oare stai putin gandeste-te la mine, cum pot sa stau eu fara tine?

Pana acum eu te-am iubit, numai la tine m-am gandit nu m-am putut gandi deloc la mine cum am putut sta langa tine!

Iubire iarta-ma stiu ca ti-am gresit, ai pus la inima stiu ca te-am ranit e numai vina mea ca itzi plange inima dar promit ca ma voi schimba!! Astazi eu te-as ierta nu vreau sa te pierd dar maine n-as putea mie sa mi-o iert, poate ca intr-o zi tu iarasi vei gresi si eu din nou voi suferi...




Statusuri in versuri nr.2:

minti ieftin si prost , iti stiu replicile pe de rost . Ce urmeaza sa spui , iti zic eu dinainte. Mereu ai incercat sa ma faci de cuvinte > Am fost si voi ramane mereu aceeasi fata cuminte cu gandurile mele in minte!!!(cu dedicatie ptr cosmin, fostul meu iubit care m-a facut sa sufar) un vot macar hai va rog :*:*:*




Statusuri in versuri nr.3:

doi ochi frumosi ma urmaresc

nu-i pot uita caci ii iubesc

doi ochi frumosi m-au inselat

de-atatea ori, dar i-am iertat



Stiam ca atunci cand imi sopteau

ca ma iubesc,ei ma minteau

dar mi-erau dragi, chiar mincinosi

caci ma priveau doi ochi frumosi




Statusuri in versuri nr.4:

~~StAu In PaT iN dOrMiToR sh pRiViNd frUmOaSa LuNa Ma GaNdEsC KnD vA fI cEaSuL sA fIm IaRaSh ImPrEuNa......;) :X:X:X:X:X........




Statusuri in versuri nr.5:

Era un boboc de fata,

O inima curata, calda, catifelata

Ca petalele de trandafir, inevitabil

Sa nu te-ndragostesti de ea iremediabil...Vot PLESss3!




Statusuri in versuri nr.6:

Lacatele de piatra

Se deschid cu rauri

Lacatele de apa

Se deschid cu stele

Lacatele din noi

Se deschid cu o lacrima




Statusuri in versuri nr.7:

Ejti Frumosa Ca Gorila ... Cocoshata Ca Camila ... Parul Tau Ca Coada Vacii ... Cand Te Vad Ma Ia Totzi Dracii




Statusuri in versuri nr.8:

grea e viatza unui peste cand traieste pe uscat...dar mai grea a unei fete cand iubeste un baiat...:X:X




Statusuri in versuri nr.9:

ma uit la luna, luna-i sus,

ma uit in grajd si boii nu-s,

ma uit la tine tu esti goala,

si mie nu mi se mai scoala...




Statusuri in versuri nr.10:

dragul meu iubit al dracu si tampit...iti trimit din ddepartare un sicriu si o lumanare si in semn ca te iubesc evanghelia ti-o citesc si in semn de departire vesnica ta pomenire




Statusuri in versuri nr.11:

De ce nu esti aici cand cerul m a uitat si printre nori eu cad, tu sa ma prinzi de mana




Statusuri in versuri nr.12:

Baietii sunt baieti

Si femeile sunt tarfe

Ca pot sa spuna "te iubesc" cu alt nume pe buze

Sa se uite frumos gandind la un prost ...




Statusuri in versuri nr.13:

De ce inima ti-o ia ala caruia nu-i trebuie?




Statusuri in versuri nr.14:

Amara e privirea ochilor mei

Si zgomotul mintii sa-l auzi nu vrei.

O ceatza deplina se apropie de mine

Amar e sangele ce-mi curge prin vine.




Statusuri in versuri nr.15:

\"FERICIREA m´io gasesc, langa fratii mei....nu pot sa ma linistesc, cand ma cert q ei...am noroc, k SUPARAREA la noi nu rezista..si de IUBIREA de frati ,este invinsa..!!!!by parfum de indiank plzz vot. ;)




Statusuri in versuri nr.16:

Imi spui plang te vreau inapoi.nu te cred... dar totusi iti zic un singur lucru: Plangeai,cand ma inselai?




Statusuri in versuri nr.17:

Nici nu stii de cate ori

Ti-am adus in vise flori

De cate ori te-am sarutat

Si te-am iubit pana in zori....

Nici nu stii de cate ori

Am visat ca viata mea

Alb negru e plina de culori...




Statusuri in versuri nr.18:

Doare sa stii..

Ca oricat tiai dori

Dragostea e nedreapta

Sta la panda si asteapta

Sa-ti deschizi inima

Ca sa poata intra

Fura tot ce se poate

Ramai-n singuratate…

(Anda Adam – Dragostea doare)




Statusuri in versuri nr.19:

sute de versuri scriu

si ma gandesc la tine...

si versurile pe care le scriu

sunt de iubire...:x .......VOT PLS



By Cory*




Statusuri in versuri nr.20:

Ai spus cuvinte ce...m-au scos din viatza ta

Acum e momentu' sa versi...lacrima

Ca si momentu' meu...sa te urasc chiar de n-as vrea

Deci e momentu' meu...de a renuntza la poza ta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu