Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Am fOst Candva Langa tine, N-ai stiut Sa apreciezi , Bine! .●




Statusuri in versuri nr.2:

status nu stiu




Statusuri in versuri nr.3:

dragostea e o sageata

ce iti face rani de foc

sufera cel ce yubeste

cel yubit isi bate jok....:(




Statusuri in versuri nr.4:

Din bucata mea de ciocolata ,

Am hranit o colega si inc-o fata,

Colega imi da sa copiez,

Pe cealalta, ....cred ca o interesez... ;))




Statusuri in versuri nr.5:

Acum m-ai parasit, dar vei vedea k o sa ma gasesti cu alt baiat, imbratisati, iar tu vei trece amintindu-ti k m-ai iubit si k esti fostul meu IUBIT!***




Statusuri in versuri nr.6:

Nu iubi cat esti eleva

Caci iubirea ni-i atenta

Si te lasa repetent

Uneori si corigent by::.AnDrUtA.::




Statusuri in versuri nr.7:

Mergem la scoala sa nu ne plictisim acasa…




Statusuri in versuri nr.8:

a inceput de ieri sa cada cateun avion pe strada garcea vine imbaiat si fugind pe trotuar domnul lui general a venit la el in fuga si ia tres un pumn in p..a tare




Statusuri in versuri nr.9:

Ejti o floare,

Ejti un crin,

Ejti parfumul cel mai fin,

Si ca semn k Te Ubesc :X:X

Un pwp iti daruiesc....




Statusuri in versuri nr.10:

vara pe litoral te lasi dusa de val de toate aiki gasesti aiki te indragostesti;))




Statusuri in versuri nr.11:

nu uita c-am fost colege

intr-o banc-am invatat

bucuria si tristetea

impreuna le-am uitat




Statusuri in versuri nr.12:

CAzi, te ridici, tot ce zici e rabdare....




Statusuri in versuri nr.13:

cel ce iubeste cu adevarat nu va renunta niciodata indiferent de piedici la ce are mai scump pe lume :X:X:X:X:X:X:X:X:X::X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.14:

VINE PROFA GROAZA MARE IN GHIVECI SE USCA O FLOARE DESCHIDE BRUSC CATALOGUL SI INCEPE MONOLOGUL:ca nus florile udate,ca ferestrele sunt sparte,ca perdelele sunt rupte,ca la noi in clasa pute,ca nu suntem patrioti si ca suntem idioti,ca ni capu tot de rele si ca noi facem belele.Vede banca e pictata cu desene,unele sunt chear obscene.Si se apuca de redat noua lectie de cacat.




Statusuri in versuri nr.15:

visul de ieri este speranta de azi si relatia de maine ana




Statusuri in versuri nr.16:

In ochii tai vad marea

Vad al tau suflet cald..

Te strang la piept si simt

Tremurul ce m strapunge..

Linistea m copleseste,

Te simt ata de aproape...

Contemplez a ta fiinta

Esti templul vietii mele.

Sub clar de luna plina..

Visand,te iau de mana

...Brusc visurile se sting

Intr-un sarut prelung...

Parfumul tau ma tulbura

Il simt ca e-mprejur.

Prezenta ta ma bucura.

E adevarat!Iti jur!



te iubesc ingerul meu..desi...

made by yulya




Statusuri in versuri nr.17:

cand omul drag te-a parasit nu-l regreta,nu te-a yubyt...SE va intoarce intr0o zi si el din nou iti va zamby...Nu-l asculta e-nselator cu glasul lui tremurator...Sy dak il vei asculta el din nou va pleca si u din nou vei suferii poate mai ra ca-n PRIMA ZI !!!




Statusuri in versuri nr.18:

URMA ULTIMULUI PAS

pe prag a ramas

N-am sters-o nici pana azi

Numai la noi ma gandesc

si INEBUNESC!




Statusuri in versuri nr.19:

AM SCRIS PE GEAMUL ABURIT,

UN NUME DRAG,CE L-AM IUBYT

DAR RAZA SOARELUI VENIND

L-A STERS SI M-A LASAT PLANGAND!!!!




Statusuri in versuri nr.20:

LM shi timisoreana

Toata toamna toata iarna

Mai venea shi primavara

Si yo tot cu damigeana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu