Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

foaie verde magheran tu dai buzz io fac scndal, fac scandal si col to clocu corpu-ti sare ca si clopu




Statusuri in versuri nr.2:

Tu ejthy cea care-mi aduce zambetul pe fatza, ejthy cea kre imi aduce cheful de viatza, ejthy tot ce vreau, ce mi-am dorit, ce imi doresk... sh akum iti spun clar k te iubesk .nu pot trai fara tine, ejth k soare pt mne dak w ai disparea ar fi k sh kum nu mi-ar mai curge sangele in vene...tw ejth raza mea senina ,tu ejti sclipirea plakuta,tu ejth iubire100%,pt asta te iubesk,iubesk knd te privesk sh ochii iti stralucesk




Statusuri in versuri nr.3:

Te-am ranit?Asta e frate,totusi viata merge mai departe...




Statusuri in versuri nr.4:

`Te ad0r , te ador , te ador esthi unu la un milion

`Te iubesk , te iubesk , te iubesk cate zile mai traiesk:x




Statusuri in versuri nr.5:

Versuri




Statusuri in versuri nr.6:

viata-i viata, ce sa-i faci... si cu bune si cu rele




Statusuri in versuri nr.7:

Tu esti iubirea adevarata,

Daca tu vei pleca

Nu stiu ce s-ar intampla cu viata mea!

Tu esti iubirea care mi-a dat viata

Mama mea care m-a facut

Din viata ta!!:x




Statusuri in versuri nr.8:

Pr0babil ca a avut dreptate .. cand a spus ca sunt prea mica sa le inteleg pe t0ate;)!!




Statusuri in versuri nr.9:

am fost mereu langa tine...la bine si la rau,am crezut mereu in tine,tu erai sufletul meu,am pus pe primul loc fidelitatea ta,dar nu credeam ca vom ajunge asa...




Statusuri in versuri nr.10:

Iubirea e o fapta Ce nu se uita nici o data Incepi sa crezi k el te iubeste Dar pe la spate de barfeste Tu tot mai mult il iubesti Iar el nici nu stie k traiesti Dar cand afli adevarul El neaga tot ce ii vorbesti Tu incetezi sa il iubesti Dar in minte lui el crede K uh il mai iubesti Atunci iti dai seama cat ai greshit Sh cat ai suferit by AmY




Statusuri in versuri nr.11:

Saraca copilarie,

Te-ash lua acuma-n chirie

Sa-nvatz doar o poezie,

Nu comentari-n prostie,

Formule la geometrie

Shi sa dau test la chimie;

Sa mai fiu la gradi-odata,

Nu sa sufar pentr'o fata!




Statusuri in versuri nr.12:

Nu e de ajuns un simplu te iubesk:X,dovedeste si prin fapte,de exemplu acest vers:

Am depus ratiune si o fila de poveste

Si'a rezultat o magie ce ascunde si defecte.



BY BL0NDA:x




Statusuri in versuri nr.13:

imi e greu sa mai gandesc imi e greu sa mai vb multe ganduri abatuite si prietenii pierdute




Statusuri in versuri nr.14:

La multi bani

La ai mei dusmani

Sa se sufoce-n bancnote,

Si sa doarma in rulote




Statusuri in versuri nr.15:

orice greseala o plateste lacrima

as vrea sa pot uita

cata incredere am putut avea

cat de mult raneste dragostea





imi dai visele

imi dai dragostea

imi iei mintile

doar tu te joci cu inima




Statusuri in versuri nr.16:

Pe langa snobi si retardati

Eu zilnic am trecut;

Da-acum, nu c-ar fii disparuti ca specie,

Poate doar dusi cu pluta,

Daaa,...mi-am schimbat EU ruta!




Statusuri in versuri nr.17:

________________________________________



________________________________________

Mar:

Ya me cansé ya no va más

Quiero ser libre y volar

Poder sentirme en libertad

Busco otro juego

Otro mundo probar



Todos:

Dale vos andá

Vamos a bailar

Vamos juntos hasta el final



Tacho:

Si me buscás

Yo estoy acá

Chiquita brava te animás

Vení conmigo acá esta

Lo que buscás



Todos:

Dale vos andá

Vamos a bailar

Vamos juntos hasta el final



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



Jazmin:

Ya me cansé ya no va más

Quiero ser libre y volar



Rama:

Chiquita brava te animás

Vení conmigo acá esta

Lo que buscás



Todos

Dale vos andá

Vamos a bailar

Vamos juntos hasta el final



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



Tacho, Rama y Thiago:

Te miro y me deslizo

Por tu cuerpo,

Tan bonita y caprichosa

En mis brazos

Yo te sueño



Mar y Jazmín:

Ni pienses en tenerme,

Me perdiste y ya no vuelvo

Aunque pidas mil perdones

Nene, ya estas muerto



Tacho, Rama y Thiago:

Si te morís por mis besos



Mar y Jazmín:

Nada me hace más gracia que eso



Todos:

A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran



A ver si pueden

A ver si hoy van por más

A ver que pasa, a ver que sienten

Si se animaran




Statusuri in versuri nr.18:

departe esti departe sunt si un metru ne desparte iar timpul un mos carunt nu vrea sa ne dea pace,ascuns prin vis ascuns prin nor tu imi apari aievea de dragul tau as vrea sa mor nu din pacat ca eva




Statusuri in versuri nr.19:

io sunt fata tu baiat dak ne placem sa ne iubim..papa:))




Statusuri in versuri nr.20:

E greu sa pleci la start confuz si neincrezator,

Nu-i un atuu in fata lor,

Ia-ti cu curaj avant in zbor,

Si-ajuns acolo sus, da-le ignor !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu