Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

hai sa dam mana cu mana...




Statusuri in versuri nr.2:

ofera-i doar dragostea ta atunci cand are mai mare nevoie de ea




Statusuri in versuri nr.3:

eu te iubesc

tu ma iubesti

dar de ce m-a inseli

nu iti sunt de-ajuns,

sunt o diva renumita




Statusuri in versuri nr.4:

nu iubi un blond

k e vagabont

iubeste un brunet

k e mai koket




Statusuri in versuri nr.5:

A iubi e bine

Dar sa stii pe cine

Sa nu spui iubit

La orce TAMPIT(mony)




Statusuri in versuri nr.6:

Intro:



"Iubirea este o chestie care te face sa razi atunci cand esti obosit."



"Iubirea este cand ii spui unui baiat ca-ti place camasa lui, si atunci



el se imbraca cu ea in fiecare zi."



"Iubirea este atunci cand catelusul vine si te linge pe fata chiar daca



l-ai lasat singur toata ziua."



Iubirea e.....e ceva minunat!





Strofa 1:



E greu sa ma exprim, nici macar nu sunt cuvinte

Insa melodia asta-as vrea sa-ti aduca aminte

Iubirea ce ti-o port in suflet si in gand mereu

Sa-ti mai fure cate-un zambet atunci cand ti-este greu

Nu ma intereseaza altii, nu-mi pasa nici de norme

Sentimentu e profund si viu in diferite forme

De la un simplu alint, pana la a-mi darui viata

De la un ultim gand seara, pan'la primul dimineata

Fara apa nu e viata, fara vant nu e miscare

Fara fluturasi, parca toata lumea moare

Fara soare n-ar fi luna, nici umbra fara lumina

Fara dragoste inima-ar semana cu o ruina

Fara stele pe cer, ar insemna ca lumea noastra

Este ca un castel,... fara nicio fereastra

Fara tine draga mea, nimic n-ar avea sens

Las refrenu sa-ti explice sentimentu-asta intens



Refren:



x2/

Sa fim tot impreuna

Sa te tin strans de mana

Sa-ti soptesc usor

Te ador!

/x2





Strofa 2:



Parca sunt legat de maini, atunci cand nu esti langa mine

Mierea de-albine-i-amara-n comparatie cu tine

Fara tine lumea mea nu mai are orizont

Fara tine in lupta, sunt singurul soldat pe front

Si ma retrag in transee,si stau decimat de ganduri

Poate fizic mai exist, dar sufletu mi-e intre scanduri

Norii negrii se-aduna peste chipul tau drag

Lacrimile-s ultimele gloante pe care le trag

Imi astept sfarsitul, impacat cu-un singur gand

Ca te-am iubit mai mult decat orice rasufla pe pamant

Fara pic de speranta, ma indrept spre nicaieri

Pentru ca nu mai am suflet, port povara pe umeri

Fara arma in razboi, mi-ar fi mult mai usor

Decat fara tine-n viata mea,printeso te ador

Vreau sa-ti demonstrez,dar nu stiu cum s-o fac mai bine

Iubire de muritor purtata-unei fapturi divine.



Refren:



x2/

Sa fim tot impreuna

Sa te tin strans de mana

Sa-tï soptesc usor

Te ador!

/x2/




Statusuri in versuri nr.7:

eu fara el nam pic de aer sa respir

numai pe el vreau sal privesk ore in sir

eu fara el ma simt de parka ma sufoc

si sufletul meu imi ia foc

eu fara el......





eu fara ea nam pic de aer sa respir

numai pe ea vreau so privesc ore in sir

eu fara ea ma simt de parka ma sufoc si sufletul

meu imi ia fok

eu fara eaaa....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu