Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

de iubire




Statusuri in versuri nr.2:

doua puncte paranteza paranteza




Statusuri in versuri nr.3:

Azi am teza la romana :( si nu stiu [ :X ] decat o gluma =))




Statusuri in versuri nr.4:

shi te vad in intuneric

mic, trist shi zapacit,

arde inima in mine

sa itzi spun tot ce simt

pacat, dragul mau iubit, k te-am parasit:))



ma numesk alexxa

shi este pt o pers pe kre o urask vot:D:D:D




Statusuri in versuri nr.5:

:XXXX




Statusuri in versuri nr.6:

totul s-a stins dar in inima ramane aprinsa o stea ce nu o pot uita, te am pe tine si o iubire, dar pacat ca asa s-a intamplat!




Statusuri in versuri nr.7:

de dragoste




Statusuri in versuri nr.8:

Nu mă deranjează mizeria,

Dac-o văd la televizor;

Nu mă afectează sărăcia,

Dacă am salar de senator;

Nu mă-nduioșează suferinzii,

Dacă nu-i văd cum mor;

...............................doar,

Să trăiască familia mea

Și EU, în fruntea sa!




Statusuri in versuri nr.9:

Aleti lucra

Alti mor

Alti f*t pe mama lor




Statusuri in versuri nr.10:

stiu ca maine se intoarce k nu mai are ce face doar pe mn ma iubeste si ma place Stiu ca se intoarce mine k nu poate fara mn nu poate sa mai traiaska fara mn




Statusuri in versuri nr.11:

Nu ma intreba

Daca vei flirta

Cu altcnv

Maina poate

Mda..

E fara sens to ce ziK akm

Dar conteaza...

K merg p-un drum..

Luuunng

Tare cat e sts asta de mare!

OhO

Si-akm mai merg pa' nijte versuri

Hai iesitzy in puii mei afr

K e VaRa sau primaVaRa

Ce fktzy in casa?

Flirtatzy p net?:)))

Ai mai lasatzy-ma..K se vede

K pozele's trukat3

Incercatzy sa va gasiti cv ke credeatzy

K nu veti gasii

Hai k nijte floricele

O sticla de CoLa.

K santem cool cand stam k PaNdoRa(Pamela Anderson)

Hai urcatzy numai stati pe scarisoare:)))

Sa va grabitzy hai numai stati

Sa va uitatzy dupa fete

Gagiky,Tari,imbracate ca-la-carte

K ftl astea niky numai vdtzy dak vi s-a furat apartamentul

Am sps nu!

Nu plecatzy!

Cityzty in continuare k e din ce-n ce mai tare!

StS shtiu ka-i lung dar merita

He-he

Tweeter,Facebook Hi5

OlaLa gaitzy pe oricine akl

Mdea..

Am sps nu

sa citizy continuatzy

Hop,sa nu scapatzy Gagiktza

K mintea voastra e cam asha:

"Multe gagitzy,

Sticle de bere,mari si mici"

Si da baietzy,la voi ma refer k fetele au mintea km asha:

"Kand voi fi mai mare baietzy pt mn se vor bate

Kaci vor fi indragostitzy

Si ma vor detecta pe GPS

Ka's HOT

De nu te vezi!"

Deci si asha eu voi continua am sps da,da chiar asha

Hai sa mai bag nijte versuri...Sa merg pe ele de-deantregu!

Frezii,Trandafiri,Viorele,Ghiocei

Mai sunt putzini afara

dc nu mergetzy

a-i "culegii"

:))) k shasha avtzy burta aia cam grasa de va iese pana la terasa;)

Nu mai dati asha din cap,dezaprobator

K asha-i sa bagam un Do major

Mai stitzy notele,mai baietzy?

Mda..Nota e prima nota si ultima!

Nu va deranjatzy sa va deranjatzy sa ma deranjatzy k o sa dau un IGOR Major!

Nu MAIOR

Sunt doua cuvinte ce le intalnim kam des

Sunt asha de HOT k ma detecteaza si un GPS!

Mda...Sa mai spunem cv...

Da m-am plictisit

Pisicutza langa mine la fereastra

Eu k ochii-n Pc

Ea ma vegheaza

Am zis

Am zis

"ThE EnD" baIETZY

"ThE EnD" baIETZY

Yah



By Chrysa******




Statusuri in versuri nr.12:

mergea incet cuprinsa

de teama

dorea inca o data

sa il mai vada

vroia pentru o secunda sa il stranga

in brate

sa'i explice secretul fericirii

ce'i statea in fata



insa lui nu'i pasa

de durerea din inima sa

stia ca va fi mereu o alta "ea"

pentru care el isi va da viata



amandoi se iubeau

o lume pt ei vroiau

dar el s-a resemnat

a o mai iubi a refuzat !




Statusuri in versuri nr.13:

Doresc ca firul vietii

Sa ti se scurga lin

Iar soarta sa-ti ofere

Cel mai frumos destin




Statusuri in versuri nr.14:

din apa marilor as vrea sa impletes

cuvantul dulce te iubesc

si tie sa ti-l daruiesc

ca esti tot ce imi doresc:*




Statusuri in versuri nr.15:

mi-ai jurat ca vei fii langa mn orike ar fii numai lasa,am ramas doar cu o amintire,doar cu amintirea ta,doar cu amintirea ta




Statusuri in versuri nr.16:

Eu I love shi stii bn

eu I love you doar pe tn

noaptea cand la cer ma uit

Tare-as vrea sa te sarut!




Statusuri in versuri nr.17:

Foaie verde de dudau

Chelios e tatal meu

Are ochii k maslina

Sia rasturnat in sant masina




Statusuri in versuri nr.18:

ori ii prost ,ori nu ma place .... ii tampit .... dar imi place :D




Statusuri in versuri nr.19:

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa

Puteai sa faci sa nu se termine asa

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa

Sa nu-mi planga inima

Puteai sa faci sa nu se termine asa

Nu e vina mea

Puteai sa faci sa n-aflu greseala ta

Nu stii cat m-a durut

Puteai sa faci sa nu platim pentru ea

Doare ca ne-am pïerdut




Statusuri in versuri nr.20:

All of my tears and all of my fears

Will dissapear with you by my side

You're taking me into your arms like a child

I belong to you babe..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu