Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Daca nar fi stelele

Ce-ar studia poieti?

De nar fii fetele

Ce-ar mai saruta baieti?




Statusuri in versuri nr.2:

as iubi vantul dar el va fuge...as iubi fulgerul dar el ma va strapunge....as iubi ploaia dar ma va stropi.teas iubi pe tine,,,,,,,DAR TU MA VEI IUBI?...........




Statusuri in versuri nr.3:

cand ai plecat

de mine ai uitat

eu insa te iubesc

durerea o ocolesc :X:X:X




Statusuri in versuri nr.4:

Colo sus in cimitir stau mormintele in sir scoate-ma din puscarie si-ti fak un loc si tie......




Statusuri in versuri nr.5:

Kiss for kiss

Love for love

And for you

I LOVE YOU!!!




Statusuri in versuri nr.6:

Trece viaţa,trece şi-o iubire

Trec dureri şi trec şi bucurii,

Se transformă toate-n amintiri

Reuşeşti să legi prietenii.



Se lasă timpul peste toţi şi toate

Ninge frumos cu lacrimi şi dureri

Trăind ne apropiem de moarte

Atunci scăpăm de boli şi de dureri



Vreo 10 ani să fie sau mai departe

Un timp trecut şi plin de amintiri

Un timp care acum desparte

Tineri frumoşi şi dulcile iubiri



Tineri erau şi se iubeau fierbinte

Ea-l ajuta unde era mai greu

El era bun,deştept şi prea cuminte

Cînd se jurau că vor iubi mereu



Toţi îşi ziceau că pentru ei există

O viaţă lungă înainte împreună,

Ea clar zîmbea şi–şi ascundea privirea tristă

Avea ceva ce nu dorea să-i spună.



Însă pe timp nu poţi să-l amăgeşti

A trecut la toate nemilos

Ai viaţă ai şi o trăieşti

Şi multe pierzi e dureros.

Fata un timp era bolnavă

Suferea-n durere şi tăcea

O chinuia oboală gravă

O ţinea doar faptul că iubea



Sta-n spital şi nu-l suna pe dînsul

Dar visa la întîlniri pe lună

Să-l mîngîie, să-l sărute,să-l aştepte

Şi să-i spună seara noapte bună



Cat ar dori măcar puţin să-l simtă

Să ştie că e al ei de toată viaţa

Doar gîndul că iubea o alintă

Şi lacrimi grele-i cad pe alba faţă



Avea nevoie acum de un transplant

De-o altă inimă în piept avea nevoie

Si aştepta tăcută o minune

Să spună nimănui n-avea voie



S-a făcut minunea aşteptată

O inimă în taină s-a găsit

A fost o bucurie pentru fată

Şi-a vrut să-şi sune mult al său iubit



Cînd a ajuns acasă nu-i răspundea

L-a căutat, vai cat l-a căutat

A dispărut prin farmec nu ştiu unde

Bunul,deşteptul tanărul băiat

Fata s-a simţit trădată

A suferit enorm şi a plecat

Poate că el e acum c-o altă fată

Şi a găsit atunci un alt băiat



Aşa şi iubirile-s trecătoare

Iubirile se sting şi mai rămîn

Ca vîntul cand adie peste mare

Doar valuri seci ce-şi pierd întreag fire



Şi timpul nu sta-n loc o clipă

Şi fata deveni de'acum femeie

Dar inima cea mică

Pană acum pătrunsă de dureri



Cînd peste 10 ani s-a'ntors acasă

Ea a luat caietul vechi din tinereţe

Şi atunci din el doar a căzut pe masă

O foaie strînsă cu acurateţe



Ea a deschis-o tremurînd

Şi a căzut fără simţire

Căci a văzut un text murind

Marea şi dulcea ei iubire



Frumoasă, să mă ierţi că n-am putere

Să-ţi fiu alături şi să te iubesc

Să te susţin la boli şi la durere

Dar să nu plîngi că totuşi eu trăiesc

Inima mea e în pieptul tău!!!!




Statusuri in versuri nr.7:

ma seaca tipii astia ku caracter invidios

da' nu vreau sa le-arat k mi-e cutzitu' la os




Statusuri in versuri nr.8:

a fost odata ca-n povesti,a fost,la o adika,din rude mari,imparatesti,o prea misto gagica. Era una la babaci, shy mandra, haimanaua, avea un kur si niste craki, d te-apuka damblaua.




Statusuri in versuri nr.9:

Trecand peste toate,lasand in spate soapte...noapte dupa noapte gandindu-ma la moarte!Dra voi reusii sa-ti fiu mereu aproape...




Statusuri in versuri nr.10:

de suparare




Statusuri in versuri nr.11:

ma cert cu soarta...dar nu-i de ajuns...

ma cert cu luna...dar e prea sus...

ma cert cu viata...fara raspuns...

si nu mai am nimic de spus...

caci inima tu mi-ai distrus...




Statusuri in versuri nr.12:

Atunci cand ejti singur... fumeaza... un Jointttttt..:X..




Statusuri in versuri nr.13:

Tu esti alintul meu de noapte buna, sarutul delicat al fulgilor de nea, mangaierea tandra a

vantului de vara esti tot ce am si voi pastra iubirea ta adanc ascunsa in inima mea. Te iubesc!




Statusuri in versuri nr.14:

Oare ce simti tu ?



Oare ce simti tu cand ma vezi ?

Oare in mine tu inca mai crezi ?

Oare ce simti tu cand iti aduci aminte ....

Ca intre noi nu mai era nevoie de cuvinte !



Oare ce simti tu cand iti amintesti ,

Ca ai ascultat de altii ...

Cand ti-au zis sa ma parasesti ,

Si sa ma ranesti !



Oare ce simti tu cand auzi povestind

De mine , cei care m-au auzit plangand !

Plangand din cauza ta ....

Caci mi-ai frant inima !



Oare ce simti , cand pe alta in brate tu strangi ?

Si cand iti imaginezi ca in locul ei eram eu ...

Dandu-tzi tie sufletul meu ....

Nestiind ca in mii de bucatzi o sa-l frangi !




Statusuri in versuri nr.15:

De o vreme-ncoace,

Gura iti tot tace,

De mine nu-ti mai place...



Kr va rog sa votati! :->




Statusuri in versuri nr.16:

Viata nu-i roz....

Eu o vopsesc in mov,...

Ba nu, in verde !

Oricum,... am pierdut mult,

Dar mai am in ce crede!




Statusuri in versuri nr.17:

Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde IUBIREA, daca m-ai intreba ce fac, ti-as raspunde IUBESC, daca m-ai intreba pe cine, as raspunde pe TINE......




Statusuri in versuri nr.18:

Tu nu stii cat contează să ai pe cineva care se gîndește la tine.....

Nu stii ce-nseamna inloc de EU sau Tu sa poti fii NOI,.....

"E ca și cum moartea ar intra în pămînt de rușine

Pentru că a venit după unu

Si a găsit doi"



|




Statusuri in versuri nr.19:

Am pus intr-un pahar de vin

Un gram de dor si de iubire

As vrea sa gusti putin din el

Sa stii ce simt eu pentru tine

:x:x:x:x;););));););):*:*:*:*:*




Statusuri in versuri nr.20:

O noapte instelata,

O iubire neincetata,

Un trandafir rosu stralucitor ,

Care-l tine un inger fermecator.......[Sa va iubiti semeni]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu