Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

La usa bate

In miez de noapte,

Am simtit parfumul tau

Te alint acum cu mii de soapte!

Bine ai venit, ingerul meu.




Statusuri in versuri nr.2:

So many times i was alone..

And couldn`t sleep..

U`ve left me drowning in the tears of...

Memory...

And ever since u`ve gone i found it

Hard to breath `caus there was so much

That your heart just couldn`t see...

A thousand wasted dreams...

Rolling off my eyes..

And time`s been healing me..

And I say Goodbye!...




Statusuri in versuri nr.3:

te-am iubit ne-am iubit pana la rasarit acum cand e doar luna nu mai e niciuna tot la mn vi ca te iubesc in orce zi




Statusuri in versuri nr.4:

Sunt o fata inocenta

Poate chiar si dependenta

De zambet si de viata.



Nu-s o fata prea cuminte

Si va fac doar din cuvinte

Am o inima de gheata.



Adrenalina ma reprezinta

In viata am o tinta:

De a-mi atinge scopul.



Rimele doar danseaza

Nimicul nu ma tenteaza

In viata eu vreau TOTUL.



Daca ai ceva cu mine

Uita-te un pic la tine

Inainte de a ma ataca.



Nu-s o fata oarecare

N-am o minte foarte mare

Dar sunt multumita de viata mea.



by CriZz




Statusuri in versuri nr.5:

Poate k m-am grabit, poate k n-a fost nimic, sau poate ca a fost ceva, dar doar in mintea mea




Statusuri in versuri nr.6:

i can't sleep at night

i'm standing at the phone

knowing you are not alone.......



she is right there by your side

i'm trying just to hide

all the things i feel inside......



i can sense the chemistry

when you are standing close to me

i feel like a ship that's lost at see

is getting harder to ignore

is not like anything before

i know is crazy baby but i want more...




Statusuri in versuri nr.7:

Ce o fi cu mine nu stiu

Ca-n viata mea totul e pustiu

Si daca imi lipseste ceva

Imi lipsesti tu iubirea mea




Statusuri in versuri nr.8:

nu mancati in pat k noi nu facem sex la masa::P:P:::P:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.9:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.




Statusuri in versuri nr.10:

Ma vrei inapoi?... Eu nu...Iti spun doar atat. Nu miza pe faptul ca odata m`ai facut sa plang. Am mai crescut:)”




Statusuri in versuri nr.11:

fetele imi bat in geam......nu le aud am termopan:>




Statusuri in versuri nr.12:

E atat de dulce cand o strangi la piept

E asa frumoasa cand tu ii zambesti

Atat de fericita cand ii spui ca o iubesti

Atat de aproape zilele de mai

Eram eu fata pe care o visai

Atat de fericita am fost si eu cand ma iubeai:((((:-< =((




Statusuri in versuri nr.13:

inima mia tresarit,

cu pasi marunti cand ai venit!

te vad si acu,

imi amintesc de zambetul tau dulce,

de ochii tai caprui,

care-mi sopteau cu inocenta.......

ca.....MA IUBESTI LA FEL CA INTODEAUNA.....

as vrea sa iti mai zik ceva

care u poate nai aflat

iti amintesc cu disperare.....

pri 2 cuvinte si o sarutare...

CA SI EU TE IUBESC!!!!




Statusuri in versuri nr.14:

AR fi pustie lumea fara tine si lipsa ta un vesnic chin

Si nu-mi doresc dekt sa fi cu mn, mereu in brate sa te tin!

De-aceea nu ma-ncumet sa-ti dau pace.

Legati pe viata vreau sa fim mereu,

Caci fara tn spune-mi ce s-ar face,

In ceas de seara, singur, trupul meu!!!!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.15:

Cea mai frumoasa amintire care poate exista sunt frumoasele cuvinte: "Te iubesc, nu ma uita!




Statusuri in versuri nr.16:

Glumeste in iubire /Dar nu iubi in gluma/Ca cel ce te iubeste/ Glumind te paraseste




Statusuri in versuri nr.17:

Sunt doar niste cuvinte

Ce-mi aduc aminte

De ceea ce spuneai atunci cand te-am cunoscut

Si inca alte cuvinte care-mi intra-n minte

Cand cu tine sunt si-mi place sa le aud

Uita-te la mine eu ma uit la tine

Ne intelegem parca numai din priviri

Vreau mereu sa stii eu te voi iubii

Pana-n clipa-n care eu nu voi mai fii




Statusuri in versuri nr.18:

Si oricat de mult caut sa-ti ofer iubire

Niciodata nu te uiti la mine,

Daca ai sti ca pot muri pentru tine... pentru tine




Statusuri in versuri nr.19:

De vrei,...tu poti orice!..

Poti si sa pleci intr-o croaziera...

Sa evadezi din lumea-asta mizera!

.......................

Si de confunzi volanul cu ruleta,

Te rogi sa te atinga o zana cu bagheta...




Statusuri in versuri nr.20:

Nu ti-ai primit rol in viata,

Te-a ignorat la mustata;

Ai ramas figurant,.....nu-tzi para rau!

Asta-i rolul tau!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu