Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

baieti si fete




Statusuri in versuri nr.2:

Pe o stank neagra

Intr-un nou castel

Esti tu si florile din el

Dak uh n-ai exista nici florile n-ar mai crestea

De ce crezi k spun asta

Fiindk esti unika iubire a vietii mele

Uitate in ochii mei si spunemi k ma iubesti

Altfel o spun eu

Te iubesc eu am strigat

Tu in data ai vegheat

Cum perla rusinii se sparge

Iar perla iubirii se preface






Statusuri in versuri nr.3:

Te iubesc,Te doresc:X:X:X

Du-te draq ca glumesc :)):P:P




Statusuri in versuri nr.4:

te iubeau atat cata te iubesc dar nu te iubeau atat cat te doresc la fel ca mn cand iubesti sa fi iubit :x:X:X




Statusuri in versuri nr.5:

numi vine sa cred

este uluitor

tot ce vad este doar cand zbor




Statusuri in versuri nr.6:

Mi-e dor de tine,t3 iub3sk,

As vrea sa-ti spun,dar nu-ndraznesc...

T3 iub3sk,t3 voi iubi,

In sufletul meu mereu vei fi....

De ce nu putem fi impreuna?

Sa lasam trecutu-n urma....

shy s-o luam de la inceput,

sa ne iubim tot mai moolth

by DeEuTzA




Statusuri in versuri nr.7:

De atunci si acum cand te vreau

Mi-as dori sa iti spun ca te vreau

De as avea ocazia sa vorbesc cu tine

De as avea ocazia de a ma plimba cu tine

Apoi as inceta sa mai tin totul in mine

Nu va fi nevoie sa trec prin asta din nou

Este o iubire adevarata, de care tu nici macar nu sti




Statusuri in versuri nr.8:

Grea e viata unui peste Dar nu si a unei fee cand iubescte un baiat ;(




Statusuri in versuri nr.9:

Primavara nu mai ninge,

Seara de cuve se prelinge,

Si ti-o suge si ti-o linge

Pana cheful tau se stinge




Statusuri in versuri nr.10:

i love

tu beibi




Statusuri in versuri nr.11:

Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit......




Statusuri in versuri nr.12:

canta moartea in ograda urla viata de afara




Statusuri in versuri nr.13:

grea ii viata si pustie cand te caci si nai hartie!!!!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.14:

offf...ce proasta`s.mam indragostit de el k proasta.cu speranta k o sa am sanse.defapt aveam sansa in fata mea.el mia zis ca sa indragostit de mn.doar ca nu mia zis direct.si mai trebuie sai spun eo.si nu iam spus.ce fraiera.de atunci sia gasit 3 fete.si eo stau si ma amagesc k o fraiera.cea mai tampita greseala pe care am facuto vreodata.e ianuarie si din iunie inca tot ma gandesk la el.:((:((




Statusuri in versuri nr.15:

vrei sa iesi cu mine iati banii cu tn




Statusuri in versuri nr.16:

Tu poti sa te-ndoiesti de soare,/ De focul ce scanteie-n stea,/ De legile nemuritoare,/ Dar nu si de iubirea mea… “




Statusuri in versuri nr.17:

ma-m nascut un fraier pentru mine si un smecher pentru voi




Statusuri in versuri nr.18:

Eram pe zebra ,puteam sa jur ca-i verde

Doamna din jeep s-a facut ca nu ma vede

Ea n-a franat, sa nu-si uzeze cauciucu'

Si am decolat ca un balon sutat de Mutu

S-a minunat multimea de asa aterizare

Si atunci a zis un nene "Chemati, bai , o salvare!"

Eu m-am gandit ca nu-i momentul meu sa mor

Si am intrat direct in lumea viselor

Toti oamenii din jur , au sarit sa ma ajute

Si doua ambulante au venit in 3 minute

Femeia din masina plangea cu jale

Si ma ruga s-o iert ca ma umple cu parale

Cand am ajuns la spital , in graba cea mai mare

Am inceput sa ma scormonesc in buzunare

Doctorii oripilati ziceau "Stati!Stati"

Nu trebuie sa dati.Mi-a zis domn` doctor sa nu umblu in buzunar

Ca are cinci mii de euroi salar

Ca-n Romania toata lumea e cinstita

Nimeni nu se gandeste niciodata sa ia mita

Politia nu exista , nimeni nu fura

ROmanii nu se dusmanesc si nu se injura

N-avem gripa porcina si nici epidemii

In farmacii se vand numai jucarii

Toti pensionarii nostrii sunt milionari

Iar media de viata-i o suta paishpe ani

Si toti batranii sunt ingrijiti frumos

Si-au angajat italience sa Ii stearga-n dos

Romania , are cea mai puternica armata

Supradotata , super respectata

Daca maine dimineata ar fi razboi ,

In doua ceasuri am ramane numai noi





Ce-a fost in capul meu , mi-am dat seama ca visez

Cand m-a muscat de fund un caine maidanez

Era zvarlit gramada tot vanat si boþit

Cucoana cu jeepanul nici macar nu a oprit

Nu mai aveam nici geaca , nici tenisi in picioare

Stateam de-un ceas in strada , nici urma de salvare

Aici nu e visare , e ROMANIA FRATE ...

Cu totii iti uram BUN VENIT IN REALITATE



BUUUUUEEEEEY , PATRIOTULE !!!




Statusuri in versuri nr.19:

de vei plinge pe terasa

spunemi ca sa fug in casa

de vei plinge pentru mine

spunemi ca sa pling si eu pentru tine

de vei plinge nencetat

tu vei plinge pentru altu

ca doar tea lasat barbatu




Statusuri in versuri nr.20:

I can't sleep at night

Starin' at the phone

Knowin' you are not alone



She is right there by your side

I'm tryin' just to hide

All the things I feel inside



I can sense the chemistry

When you're standin' close to me

I feel like a ship that's lost at sea



It's gettin' harder to ignore

It's not like anything before

I know it's crazy baby but I want more



I wish I could be close to you

And feel your every move

Never meant to feel this way

Maybe you would come around one day



I wish I could be close to you

To feel your every touch

Cause the sky won't heal the way I feel

Heaven knows I've wanted it so much

(Wanted it so much)



(Wanted it so much)



mmm yeyey



I've wished that

I could be

So close to you



I'm the one to blame

Tryin' to explain

Why I would cause myself such pain



Your heart is occupied

I tried to turn the tide

But time was never on my side



I can sense the chemistry

When you're standin' close to me

I feel like a ship that's lost at sea



It's gettin' harder to ignore

It's not like anything before

I know it's carzy baby but I want more



I wish I could be close to you

And feel your every move

Never meant to feel this way

Maybe you would come around one day



I wish I could be close to you

To feel your every touch

Cause the sky won't heal the way I feel

Heaven knows I've wanted it so much



I wanna to feel your every touch

I wanna be so close to you

I want you to feel this way

Feel this way

Feel the way I do



Heyeyeyey



Heyeyeyey



Close to you



Close to you



Close to you



Heyeyeyeyey Hey oh heaven



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu