Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

ce conteaza ani meii,.....daca sunt printre femei @@@ !!!




Statusuri in versuri nr.2:

esti un prost, esti un tampit si la Roma aiurit .....nik nu te enerveaza ca stai cu capu de varza, nici un pic de lemn nu ai ca sa-mi dai sa-mi fac un nai.




Statusuri in versuri nr.3:

iubirea-i un ocean

sunt prinsa-n el de-un an

na-s vrea sa ajung niciodata...la mall

traiesk prin fantezii, visez la nebunii...

e o poveste p care o stii.....:X




Statusuri in versuri nr.4:

te iubes.....

te doresc......

du-te darcu'

ca glumesc




Statusuri in versuri nr.5:

te iubesc dodo




Statusuri in versuri nr.6:

De dragoste




Statusuri in versuri nr.7:

Eu pe tine te-am iubit

Iar visele mi-leam reunit,

Tot ce mi-am dorit s-a intamplat ,

Dar tu din pacate ai plecat.

Pe nimeni nu am mai iubit,

Doar la tine m-am gandit.



By Beatrice Maria Angela




Statusuri in versuri nr.8:

ignoranta cu care unele persoane incep ziua ascunse in nepasarea sufletului inundat in tristete si lacrimi amare cere inca o speranta care atarna greu in balanta intre doua suf;ete pustii uitate de lume




Statusuri in versuri nr.9:

Fie ca pasarea ce se aseza-n nestire

Pe-o creanga mult prea subtire

Greangta se-ndoaie, dar ea zburda cantand

Fiindca poate sa zboare oricand

S nu versi lacrimi de invins

Cand esti pe pragul tineretii

Pastreaza-le; ai mult de plans

Pe drumul nesfarsit al vietii

E greu sa plangi acela

Unde radeai odata

Sa vezi cum fericirea

In lacrimi se scalda

Doresc ca viata te sa fie

Tesuta-n flori de trandafiri

Si-ar lor petale sa-ti deschida

Un drum de vis si fericire

Amintirea este scurta

Cand totul se uita usor

E un moment de consolare

Pentru un suflet simtitor




Statusuri in versuri nr.10:

KAT TIMP TEAM IUBIT /AM PLANS NENCETAT/ACUM KA NU IUBESC/RAD FARA SA MA OPRESC




Statusuri in versuri nr.11:

Ochy caprui sunt frumosi,

Dar sunt si periculosi,

Cand ontorc o privire te indeamna la iubire




Statusuri in versuri nr.12:

La inceput deloc nu mi-ai placut,:(:(:(

Usor,usor m-ai facut sa te ador

Cu un sarut sa te iubesc m-ai facut:*:*

Si acum de dor de nu te vad o zii mor......:X:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.13:

pe un drum numit tristete am cazut intro prapastie si pe fundu ei scria te besk mult nu ma uita




Statusuri in versuri nr.14:

cimitir de amintiri

inimi frante si iubiri

ia la tine si ingroapa

inca o iubire moarta




Statusuri in versuri nr.15:

I feel the beat it takes me higher

To break free is my desire

This is a new me

I just wanna let it go

I`m about to let it go

let`let me go

let`let me go

Gonna lose your mind just let it go

I just wanna let it go

[AleCsOoTzZa ProD.]




Statusuri in versuri nr.16:

nu ejti infrant cand sangerezi...

nici cand in lacrimi ochii ti's...

infrangeri sunt doar renuntarile la vis!:)




Statusuri in versuri nr.17:

“...a iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca...!”




Statusuri in versuri nr.18:

[]__:X[:*]~SuNt PrInTeSa__AdEvArAtA[].....Si__De FeTe InViDiATa__Am TaLeNt__De PrInTeSa__SmEChErItA___pRiNcESs___[][:X][!!!!!!!]__(^_^)




Statusuri in versuri nr.19:

A trecut mult timp de cand nu am mai avut

O seara nebuna, vreau s-o iau de la inceput

E timpul meu si-mi este greu

Sa nu petrec asa cum vreau eu

Asa ca fa un pas in spate si da-te, da-te la o parte




Statusuri in versuri nr.20:

nu ma uita iubirea mea:):(:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu