Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

o scoica de aur e inima mea iar perla iubirii se afla in ea daca scoica se sparge de stancile reci perla iubirii ramane pe veci




Statusuri iubire nr.2:

ai sperantze ai dragoste ai banyyy ai de tuate in ziua de azi nu uita de unde ai plecat




Statusuri iubire nr.3:

Pe malul Marii Negre statea un copilas si-mi spunea de tine ca esti un ingeras. TE IUBESC !.... uby




Statusuri iubire nr.4:

fiecare avem o jumatate!!chiar dak ea vine acum in viata noastra sau mai tarziu!!!!desi intarzie(((va veni))))caci nu exista stea fara pereche




Statusuri iubire nr.5:

Tokio

Este



Insula

Unde

Barcile

Englezesti

Sosesc

Curand




Statusuri iubire nr.6:

nu astepta sa ii spui kuiva "te iubesc" abia atunci knd este prea tarziu




Statusuri iubire nr.7:

poate k,pentru lume esti doar o singura persoana...dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume..:x:((




Statusuri iubire nr.8:

dragostea e un sentiment...folosestel cum trebuie nu iti bate joc...




Statusuri iubire nr.9:

te iubesc la nebunie k pe`un tort in farfurie,te`as mank cu linguritza si ti`as saruta guritza....




Statusuri iubire nr.10:

NU te speria!Sunt bine.Mi-au gasit ceva la inima,fii fara grija oeratia n u a reusit.Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo vei fi mereu




Statusuri iubire nr.11:

IUBIREA=istoria vietii unei femei si un episod din viata unuo barbat!




Statusuri iubire nr.12:

EU TE IUBESC TU MA IUBEST AS ACA DE CE NU PUTEM SA FACEM UN CUPLU AMANDOI DACA NE IUBIM




Statusuri iubire nr.13:

Daca m-ai iubit \'\'UiTa-ma\'\',

Daca ti-am gresit \'\'ScuzA-ma\'\',

Daca te-am ranit \'\'Iarta-ma\'\',

Daca te iubesk \'\'CredE-ma\'\'!!!




Statusuri iubire nr.14:

Dacă aş avea aripi aş zbura până la tine

Dacă aş putea te-aş ţine lângă mine

Dar nu am nici aripi nici putere

Doar pe tine în visele mele




Statusuri iubire nr.15:

fara tinu nu mai pot sa dorm esti departe si nu -i usor:((




Statusuri iubire nr.16:

te iubesc dar incredera sete un lucru mai bun decat sa pierzi mai bn ..




Statusuri iubire nr.17:

E mai usor sa zici "TE IUBESC!!!" decat sa zici "TE URASC!!!"




Statusuri iubire nr.18:

Poate viata mea e un film desprins din realitate ,in care am dreptul sa`mi aleg finalul si pot sterge orice replica nu`mi place , dar pacat ca nu pot trage mai multe duble:|”




Statusuri iubire nr.19:

te iubesc...si eo....te doresc...si eo....ma cheama Vasile...si pe mine:))




Statusuri iubire nr.20:

dragoste adevarata nu moare nici o data te iubesc din ce in ce mai mult in fiecare minut al zilei tu esti totul pt mn ,te iubesc si stiu ca alora nu le convine ,te iubesc adi ! pt adytzu meu ..................by ana



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu