Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

as vrea sa fim iar impreuna

sa nu mai iau totul in gluma



tu poate nu ma crezi acum,

ca noapte-n somn incep sa plang.





in viata mea n-am alergat,

atata dupa-o fata,

in viata mea n-am asteptat,

atata sa se-ntoarca.





nu mi-a ramas decat sa sper,

ca meriti,toate astea.

si sufletul meu ti-l ofer

si iti ofer si viata.



nu stiu daca-o sa accepti,

vad ca tu-nca ma mai certi

ca ti-am gresit intr-un trecut,

pe care il regret asa de mult.





tu m-ai facut sa fiu mai bun

si nu stiu la ce-mi foloseste

daca tu pleci pe-un alt drum,

si uiti de cel ce te iubeste.



acum eu chinuit in noapte ,

vorbesc incet,vorbesc in soapte.

in noaptea grea intunecata,

gandeste-te,ca cineva,te asteapta!



sunt obosit in noaptea grea,

dar somnul totusi nu ma ia

sa-mi usureze suferinta,

ce sufletul cu greu l-apasa




Statusuri iubire nr.2:

Ma intreb: Pt. ce mai traiesc??

Oare viatza e un lucru prea sfant?

Tot eu raspund: Traiesc sa iubesc??

Iubire...auzi?!?

Exista ea oare?? sau e doar iluzie, speratza ce vine, se naste ji moare...

Cei viatza, iubirea...oare ce suntem noi??

[ by Iulya ]




Statusuri iubire nr.3:

Acum am invatat c e dragostea...am inceput de mik sa umblu prin discoteci si cluburi neintelegandu-i pe cei mai mari dc tot vorbesc despre DRAGOSTE...acum am crescut si am invatat...Am ajuns la vrsta in care am inceput sa IUBESC[:X]




Statusuri iubire nr.4:

Dragoste cu ratzia ...




Statusuri iubire nr.5:

DRAGA IUBITA,subsemnatul INDRAGOSTIT,domiciliat in orasul IUBIREA MARE,str FERICIRII,student la facultatea STIINTE ALE IUBIRII,te rog a-mi aproba cererea de afi iubit.Mentionez ca aceasta imi va folosi pentru toata viata, iar abilitatile ma recomanda pentru acest titlu.Iti multumesc anticipat si TE IUBESC DIN SUFLET.




Statusuri iubire nr.6:

Dragostea'i un vierme ce roade neincetat...o inima ce bate a unui baiat:D




Statusuri iubire nr.7:

roses are red ,

violets are blue ,

i am beautiful ,

but what hapened with you?:>




Statusuri iubire nr.8:

toate gandurile mele se indrapta intr-o singura directie...catre tine...te iubesc si am sa te iubesc mereu




Statusuri iubire nr.9:

Dragostea inseamna durere cand numai unul da si celalalt o cere.....dragostea se naste cu un suras,creste cu un sarut si se termina cu o lacrima...




Statusuri iubire nr.10:

Te voi iubii la nesfarsit nu-ti voi jura dar...Iti promit!




Statusuri iubire nr.11:

atunci cand privesti cerul... ma privesti pe mn... atunci cant privesti oceanul.. privesti in mine... priveste`ma si iubeste`ma la fel cum te iubesc si eu.. te ador




Statusuri iubire nr.12:

dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altcuiva si de a simtii fericirea acestuia ca si cum ar fii a ta ....




Statusuri iubire nr.13:

de ploaie te potzi ascunde dar de dragoste nai unde, k oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde ;)




Statusuri iubire nr.14:

d[*_*]b DoN`t AsK FoR a KiSs, TaKe OnE d[*_*]b




Statusuri iubire nr.15:

Don?t be sad? don?t feel bad ...in rising sun I loved you once, I love you still, Always had and always will? when the rising sun will come smile :X ... I will see you again?i will see you again in my dreams 4ever :>




Statusuri iubire nr.16:

Noaptea e lumea noastra ? luna e stapana Universului, iar stelele ne privesc atunci cand ne sarutam ?




Statusuri iubire nr.17:

Te iubesc Cristi mult de tot, si mi-e tare dor de tine, iubirea mea, as vrea sa treaca lunile astea mai repede si sa vii la mine, iubire, caci simt ca mor fara tine, iubirea mea.




Statusuri iubire nr.18:

nu uita, roata se va intoarce, dar iubirea mae pt. tn va ramane de nepretuit...




Statusuri iubire nr.19:

Yubesc fff mult o persoana, ... distanta asta p mes e fff mare dar ne yubym si ne punem speranta ca intr-o zi ne vom vedea si noi.




Statusuri iubire nr.20:

cand statusul il vei citi

amintirea s-o cinstesti...

lasa o lacrima sa curga

numai daca ma iubesti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu