Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

” O briza, un val, o adiere, un nor ….un sarut magnific, o atingere, o mangaiere; toate se numesc iubire! Emotia este prezenta, tu esti departe, iar eu te visez! “




Statusuri iubire nr.2:

” Daca as fi avut cate o bucatica din tine, de fiecare data cand am adormit cu tine in gand, acum te-as fi avut langa mine… “




Statusuri iubire nr.3:

M-AM RUGAT LA DUMNEZEU SA-MI DEA UN SOARE,SI MI-A DAT UN SOARE,M-AM RUGAT LA DUMNEZEU SA-MI DEA O FLOARE,SI MI-A DAT O FLOARE,M-AM RUGAT LA DUMNEZEU SA-MI DEA FERICIRE SI MI-TEA DAT PE TINE,TE IUBESC ENORM BUBURUZA MEA.




Statusuri iubire nr.4:

nu iubi un fotbalist ca-i un lucru rau , cand e dragostea mai dulce isi ia mingea si se duke.......




Statusuri iubire nr.5:

te iubesk si nu glumesk:P:D:D




Statusuri iubire nr.6:

AmAn2 N PoTriVim...

Si ImpReUnA O Sa FIm..

ChiAr DE LooMeA N VoRBesTE

Si La BN Si La Rau...

AmAn2 Vom Fi MereU...PanA VIaTsa Se sFarSesTE




Statusuri iubire nr.7:

Nu pot sa exprim prin cuvinte tot cee ce simt pt tine,nu pot sa cuprind fericirea de a te vedea in sfarsit.Atat de dor imi e de tine si astept sa te regasesc.Atat de mult insemni pt mine,nu pot sa-ti spun decat te iubesc.




Statusuri iubire nr.8:

iubirea e ca un brad ce nu isi pierde frunzele indiferent de anotimp......:X:X:X:X...pt iubirea mea Romina:X:X:X de la Roby...




Statusuri iubire nr.9:

Daca-ai sti cat te-am iubit...shi acum te mai iuby dae u inca nu ai realizat...De ce oare ai plake?:(( :((




Statusuri iubire nr.10:

Si Ingerii Sunt Gelosi Pe Mine :x Ca Eu Acum Dorm Si Te Visez Pe Tine :x :*




Statusuri iubire nr.11:

Ar trebiu s te denunt

Pt trfik d droguri

Dar nu o fuck

Pt k st dependenta

Ji ash muri fara o doza

Din saruturile tale zilnike




Statusuri iubire nr.12:

eu te yubesc.....thu nu.......eu te doresc......thu nu....eu sufar...thu nu......thu ma urasti........EU NU




Statusuri iubire nr.13:

toata lumea scrie pe aici fel de fel de declaratii..dar dupa parerea mea,un sincer TE IUBESC intrece totul :)




Statusuri iubire nr.14:

nu pot,nu stiu, nu vreau sa traiesc fata tine...nu vreau nu pot sa fiu departe de tine....mereu incerc din inima sa t scot...nu stiu cat o sa ramai in mintea mea si o sa-ti aud vocea




Statusuri iubire nr.15:

Deci Baiete 1+1 Fac DoI Gandestete daca vrei sa facem in privinta cazniciei




Statusuri iubire nr.16:

un sfat:ai graija de tn..o rugaminte:nu ma uita..8-/..o dorintza:nu te schimba..o minciuna:te-am uitat..un secret:te besk




Statusuri iubire nr.17:

pe el lam iubit ji mult am suferit ..caci o dragoste adevarata nu uita niciodata asa cum ji focul din inima mea nul va stinge nimenea




Statusuri iubire nr.18:

o sa ti se spuna *te iubesc*insa sa nu crezi caci ei se iubesc doar pe ei si pentru ei esti doar corpul tau.

o sa ti se spuna*vino cu mine* insa sa nu mergi ,mergi doar cu gindul caci la jumatatea drumului vei ramane singura.

o sa ti se spuna *tu esti de vina*insa sa nu negi caci cea mai mare vina e sa ramai nevinovat;dar sa nu crezi ca viata ta nu are rost caci intr-o zi vei auzi spunanduti-se *MAMA*si atunci vei sti ca cineva te iubeste cu adevarat.




Statusuri iubire nr.19:

te iubesc in scris

te iubesc in vis

te iubesc mereu

numai tu si eu.




Statusuri iubire nr.20:

Te SaRuT In ViS,Te SaRut In ScRiS,Te SaRuT In gAnD,DaR Pe BuZe CaNd???....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu