Statusuri:iubire

Statusuri iubire nr.1:

te besk mult metin:*:*:*::X:X:::X:X:




Statusuri iubire nr.2:

de dormit




Statusuri iubire nr.3:

te iubesk numai pe tyny




Statusuri iubire nr.4:

Nu arunca nici o vorba in vant, traieste intens fiecare cuvant…♥tE iUbEsC♥




Statusuri iubire nr.5:

Imi Cade O lacrima din ochii......si nu stiu ce e cu mine dar un singur lucru stiu: mi-e tare dor de tine:X:-*




Statusuri iubire nr.6:

Te iubesc din inima si iti spun cu juramant ca esti dingura persoana ce-o iubesc pe-acest Pamant




Statusuri iubire nr.7:

te rog vino la mine

sa-ti arat ce port eu ptr tn

promit,nu vei regreta

cand inima mea va fi a ta..;;)




Statusuri iubire nr.8:

cerul e o divinitate....soarele la fel..numai inima ta`i de gheata ...si te astept s`o dezghet doar yopp..:x:X love you




Statusuri iubire nr.9:

Nu iubi cand esti eleva

Doar de profii is in greva,

Stai cu ochii pe pereti

Si cu gandul la baieti




Statusuri iubire nr.10:

Dragostea e frumoasa .. Este un sentiment neincetat de speranta , iubire si nadejde:)




Statusuri iubire nr.11:

Am vazut in oameni ce nu vroiam sa vad vreodata:IUBIREA si URA cum lovesc ambele deodata




Statusuri iubire nr.12:

Te iubesc Sergiu Ceobanu.




Statusuri iubire nr.13:

I love you la nebunie

Ca p`un tort de gelozie

Je mange q lingurita

Si ti`as pupici gurita!!! TE IUBESC..!!! :-*




Statusuri iubire nr.14:

Am sperat sa te-ntalnesk shi sa-ti spun k te yo3besk u ejti ingerasul meu ,te voi adora mereu,ingerasi indragostiti totdeauna fericiti:x:x:Xte yo3besk florin:x:x:X




Statusuri iubire nr.15:

I love you very much!




Statusuri iubire nr.16:

Daca cineva m-ar pune sa aleg intre tine si viatza as alege viatza..Iar thu ai pleca suparat... dar nici nu stii ca thu esti viatza mea :X




Statusuri iubire nr.17:

bautura shy femei

pentru totzy prietenii mei

..............

da' sa le plateasca ei!




Statusuri iubire nr.18:

El vine la mine si tu ramai singura,.... asa ca marsh!




Statusuri iubire nr.19:

Cand universu` e atat de mare ...

Iar eu ma uit la stele...,pasarile zboara si toata lumea-mi cere..Sa ma-ndepartez de tine.Si ce daca n`o fak?

TE iubesC si nimeni nu ne va indeparta!




Statusuri iubire nr.20:

am un talent nativ… sa folosesc un zambet fin pe post de sedativ…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu