Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
foaie verde 3 arginte..D.N.D ca nu am minte!!=))




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
I don’t need therapy, i need money




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
ba prostilor,am dnd,ce nu intelegeti,cum se zice:

Foaie verde puisor,tu dai buzz,eu dau igg,si dak stiti,nu se scrie ing si igg!HAHALELELOR




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
decat in rai singur mai bn in iad cu prietenii




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
t




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
eu iubesc un baiat dar el nu ma iubeste el iubeste alta fata :(:((




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
sa nu -mi scrii pe adresa de acasa, ci pe cea pe care-am sa-ti-o spun, pe adresa cimitirului comun, ca e mai sigura si mai frumoasa




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Fata` asta ` ! ` :x` . Nu `e proasta` deloc`!` .Nu `se vindhe` ieftin ` . fiindCa` ea vrea TOT` !` :x




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
Iubesc un baiat bunet...si inca sunt la scoala... edragoste nebuna dar e ideala:*:X!




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
I feel like something`s missing..




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
DE CE ITI FURA INIMA CEL CARE NU ARE NEVOIE DE EA???




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
Imi place cum zambesti, imi place cum iubesti perfect...Imi place cand stam impreuna, cand ne tinem de mana! Chipul parca-i sculptat de Brancusi insasi!




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Imi e dor de tine.. de caldura si parfumul tau...in ziua cand m-am culcat cu tine...draga mea pijama....




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
un simplu te iubesc




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Tu dragul meu nu o sa stii nicioadata ce inseamna o iubire adevarata daca nu te vei schimba nicioadata nu o sa stii ce inseamna sa iubesti cu adevarat




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
merg pe drum,... nimeni nu-mi spune cun sa gasesc fercirea..... am pierdut-o de cand te iubesc.




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
To0t ceea ce-am fako0t impreuna ne va lega mereu ))




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
dc merge olteanu cu roaba prin beci .....ca sa invete sa mearga cu metroul prin bucuresti:P:P




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie ,

shi tu nu nu te gandesti la mn,

la kat de mult tin eu la tn....:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
Da,....din greseli omul mai si invata,

Dar tu tot inveti,.....

Te pregatesti parca pentru-a noua viata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu