Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
Pe tarmul udat de valuri inalte

As sta catre seara s-asud

Cum noaptea se frange pe stancile albe

Si-mi plange pe umarul ud.

Privesc catre largul cuprins de culoare

In timp ce cu pasul egal

Masor linistita fasia de mare

Zbatandu-se rece pe mal.




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
-eh, ce as face eu fara tine...........

-d'apoi ce, ai krezut k-am sa te las singur sa mor?i




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
TE IUBESC, TE DORESC, DU-TE NAIBI CA GLUMESC




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
de vei plange dp min sp k sa plang si eu de vei plange dp alta iti urez sa plangi mereu




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
Unii spun k suntem prea tineri sa iubim...k nu stim ce este DRAGOSTEA....dar o inima batrana nu ar rezista la atata suferinta...




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
uuuuuuuuaaaaaaa




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
DnD

dnd!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
TE IUBESC, TE DORESC,...dar de gura lumii vreau sa te feresc!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
cand ma gandesc la tine...........imi sare inimia din mine :X:X




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
as vrea sa plang dar imi curge rimelul




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Crezi ca ma faci geloasa cu tarfa ta................. Nu FraIere chiar nu imi pasa de ea!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
dnd sortez nisipu




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
cand ma uit la luna te vad pe tn,cand ma uit la stele te vad pe tn ,cand ma uit la soare te vad pe tine , cand ma uit in fata te vad pe tn da mai da-te naibi din fata mea




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
E greu de intzeles, nici eu nu pot:

De ce la tine-mi place tot ce nu suport?




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Am invatat ca un zambet nu costa nimic, dar valoreaza prea mult.!




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Sperantza,....din pacate, la tine-a murit prima,

Si n-o spun doar asa,...k sa imi iasa rima!




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
TE IUBESC dar nu ralizezi ,

Esti tampit sau ai murit?




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Ce am iubit m-a parasit...ce am cautat am gasit dar la fel am pierdut-o si pe ea ...tot ce castig pierd ...tot ce pot sa spun e ca sunt blestemat(a)




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Bagami-as note in carnet, datzi-as mita cu galeata, da-mi un zece si apoi gata!

cata bazatu

vot,plzzzzzzzzzzz




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
de dragoste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu