Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
te iubesc pana la stele

ca o carpa pe podele,

parul tau ca coada vacii

cand te vad m'apuca dracii




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
(*_*)Bine mah baiatule!!!!(*_*)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Vreau sa par sigur,....

Dar nu stiu inkotro s-apuk;

Mi-a ramas doar instinctul,

Si-i cel mai ieftin truk.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
nu lasa sa te doboare un baiat care-i "o floare"....;)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
draga mea sunt ocupat ma droghez si-s cu-n alt barbat:)):)):))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
In padurea cu sicrie aveau casa doi tampiti ; vine Danutz si ii spune lu' Geilan :

-Pu, pu, pu, e cumva moartea pe-aici? =))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
Pe o raza de lumina .. Iti trimit un mik sarut...Rodul dragostei eterne...Intr-o inima de lut...:X:X:X




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
eu am tupeu,....tu ai valoare,

sa facem ce stim fiecare...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Te astept si ma gandesc la tine ; stiu ca nu mai putem fi impreuna..... ai fi putut macar sa-mi spui..... dar nu ti-am dat ocazia;...... vreau sa iti spun doar atat : DOARE CA NE-AM PIERDUT




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
Te-ai gandit vreodata, cam cat te bucuri in viatza si cat injuri?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
,,te iubesc!'',.... da' bouuuuu' nu vede :p




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
Imi e dor de tine... de caldura ta.... in zilele cand ma culcam cu tine.... draga mea pijama!.... La ce te gandeai?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
H.......ha............hai.........hai sa ......hai sa ne f.......hai sa ne facem timp sa vorbim ....[te gandeai la prostii,...nu-i asa?]




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
Nebunia si prostia sunt MADE IN ROMANIA




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
,,Cosmi, Cosmi, ce mai faci?''

,,Ce sa fac, m-am suparat!''

,,Dar dc te-ai suparat?''

,,Pt ca ei la sport m-au dat!''




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
unde dragoste nu este................facem:>




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
valeu, valeu,....

visai print,si-am luat lacheu.....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Pentru un INFERN e nevoie de : El , Ea şi de o SOAKRĂ !!!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
ha ha ha frumos statusu nu?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
DND........nu sant prost sa dau buzz!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu