Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
Stau in pat, dar nu am somn,

De o zi incerc sa dorm,

Dar nu pot caci ai plekt...

Si in bezna m-ai lasat!




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
deranjeaza-mă şi te pup pe gât cu ranga:d




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Ochii mei nu mai vor sa te priveasca...e vina ta ca i'ai facut sa te urasca!! :(




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Avantajul fetelor inteligente este că pot face pe proastele de câte ori vor .




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
am citit in ochii tai ca ma vrei si ca ti-e dor.... dar atunci cand am venit, pe tine nu te-am gasit, m-am dus si te-am cautat, te-am gasit cu ea in pat.




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Te iubesc




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
cand io te-am iubit,tu nu m-ai crezut ........cand ti-am spus adio ............atunci ai inceput sa ma crezi .........ia ...........cA M-AM SATURAT ...




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
ai grija cum imi vorbesty, nu-ss facuta din zahar si dulceata,... sunt din angely si gheata;)

vot va rog, e sooper pt un sts, mi s-a mai zis




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Hai sa propagam binele,....ca doar raul se propaga singur!




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
cel mai nasol e sa iubeti foarte mult si prietena ta cea mai buna sa vina sa strice toata dragostea pe care am construit-o impreuna ,... sa treaca prin fata ta.... ma iubestye pe mne dar s-a cuplat cu ea, oare de ce daca tot pe mne ma iubeste?




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
A pasit cu bocanci-n viatza mea prea dintr-o data,....

Nici n-a vazut c'acolo-i soare....si nu vreme de gheata...




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
pentru iubi




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Te iubesc si nu mai pot, eu dupa tine mor; ne-am intalnit din greseala si am ajuns sa ne iubim,... cu un saruth tuh m-ai vrajit ....akum sufletul imi plange, ca nu mai vorbesti ...dar daca iti vei mai aminti de mine sa stii ca te iubesc,... nu imi pasa de aceasta greseala si iti multumesk k tuh ai fost prima iubire si vei fi mereu !!! { :x }




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Cand cade seara tu te gandesti....."el de ce nu ma poate iubi???"...cu ce i-am gresit si tot asa pana vei realiza ca degeaba.......urmatoarea zi daca va intalniti dar nu asa.... ci intamplator si nu ii acorzi prea multa atentie ai sa vezi ca numai pe tine te priveste si ca pana la urma te iubeste; deci a fost bne ka te-ai gandit!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
;)st... numar oile de pe mess :-? dak te-am sarit.....excuse!




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
daca sty ca te iubeste ... nu te lasa dusa de val... si nicodata nu-i zice u prima ' te iubesk ' :((...




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
DnD ,...k am treaba,....imi miauna pisica de somn shi....imi tremura de frig peshtele in acvariu!




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
Pe mine sa nu-ncerci sa m-amagesti,

Cu povesti,

....................................

Nici macar cu povesti de trezit adulti....




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
în viaţă întotdeauna e vorba de alegeri şi de felul în care ni le asumăm.....k noi le facem pe ele şi niciodată invers.




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
Stii ce ar arata mai bn p uh?? EU :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu