Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
CEL CARE TE FACE SA PLANGI NU-TI MERITA LACRIMILE,IAR CEL CARE LE MERITA NU TE VA FACE NIKIODATA SA PLANGI!!:x:x*:




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
stau in park sh ma impak q gandul k uh ai plk stau ma gandesc ma amagesc dar eo tot pe uh te iubesc:x




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Daca se rupe o coarda la chitara

Chitara geme tremurand

O alta coarda ii ia locul

S auzi chitara iar cantand

Dar daca din intamplare

In inima lovesti

Ea geme atunci o viata-n treaga

Si nu mai poti s-o inlocuiesti




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
iti trimit un ingeras

cu aripi de fluturas,

si pe-aripile lui scria

TE IUBESC, NU MA UITA :x:x




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
uni oameni poarta pijamale cu superman..............................superman poarta pijamale cu gigi becali




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
eu nu te mai iube:-&




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
ingeras din cer picat,

ochii tai m-au fermecat,

dintr-o singura privire,

s-a nascut a mea iubire...

vocea dezminte dar inima nu minte...

TE IUBESC!!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
Mai uitã`te 0datã la mne`..! Chiar crezi k 2 v0rbe mã p0t adduce lânGã tne`..? Am d`unde aLege..nu esti uniCat.. p0t gãsi bãietzi k tne..la fieCare metru patrat




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Don’t abuse the buzz!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
Nu-s tupeista din fire,....dar tre` sa fiu mereu peste tine.....!




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
bea suc de fructe.

suc de fructe inseamna sanatate.

sanatate inseamna sport.

sport inseamna faima.

faima iseamna bani.

bani inseamna femei.

femei inseamna iubire.

iubire inseamna dragoste.

dragoste inseamna SIDA.

SIDA inseamna moarte!!!

DECI, NU BEA SUC DE FRUCTE

( date dreq ai inteles? ciene-i tembel n-o face, cine-i prost o creeaza!!!)




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Please try again,...... NeVeR!




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Te ubex...te doresk...dude draqu ka NU glumesk!:)) :-))

......Am shi alta treaba!




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Striga tare, cat mai tare,....

COPIA N-ARE VALOARE!.......

(Dar poate are priza la public)




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
iubirea e o carte, cartea e roman, romanul e poveste si povestea ....e-n zadar




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
Cand tzi-am zis k "te iubesc" am fost sincera,....

si tzine minte, cu tine,.niciodata n-am fost rea,...am fost doar cu cine merita!




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
N-am incetat sa sper, n-am incetat sa iubesc, n-am incetat sa lupt pentru ceea ce imi doresc!




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
am invatat sa iubesk tot ce era al meu

dar am putut sa traiesk shi fara ce nu aveam

numai fara tine nu pot sa traiek,

iti jur dragul meu,

doar pe tine te-am iubit

shi voi muri iubindu-te pe tine

adio, dragostea mea...!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Toata lumea zice : invige lacrimile cu un zambet ... Dar doare prea tare . Nu am ce sa mai fac . M`ai lasat singura iar tu te`ai dus cu ea . Ce sec ... Te iubesc . Ti`am zis de mii de ori . Dar nu m`ai crezut . :-j ... Doare atat de tare ...Sufletul meu e praf acum, ca tu te`ai dus la ea . Si eu care credeam ca totul va fi bine... Totul e trecator ... Timpul vindeca orice rana . Dar rana lasata de tine in inima mea nu o mai poti vindeca nici tu . Nu o sa te uit niciodata ... Ai fost iubirea mea , inca mai esti . Pate ca intr`o zi vei spune : " Te`am pierdut ... Nu te mai pot avea :(" . Iar eu voi fi acolo pentru tine spunandu`ti :"Niciodata nu te voi uita ... Te iubesc si ... Spera in continuare , caci speranta moare ultima . :x ... :( Te iubesc

[ By M|ry ]




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
A-nceput de ieri sa cada,

Cate un elev pe strada.

Si mai cad in continuare

De a tezelor teroare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu