Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Cand va bate vantul

Peste parul tau

Sa-ti aduci aminte

De numele meu (ANA)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Singur







Esti singur in intuneric

Si-ai dori sa fie cineva,

Sa-i spui durerea ta

Dar oamenii trec

Grabitii pe strada

Si nu vad ce-i in inima ta...

Ai vrea un raspuns

Dar cerul e mut

Sh norii grei de plumb

Albastrul il ascund

Sh soarele pe cer

Nu-l mai vezi....

Stralucirea lui pe veci

Crezi ca ai s-o pierzi..




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Copil Tembel,....Pierdut In Borcanul cu Zacusca:))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
nu poti sa faci ceva in gustu' omului dar poti sa faci ceva in gura lui sa-i schimbi gustu'




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
M-am saturat, m-ai facut sa sufar, acum ti-a venit randul tau




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
am pastrat un trandafir la piept care nu s-a ofilit, iar akum scriu cu petalele sale ,,TE IUBESC'' pe pamantul inghetat de frig....iar dintr-o data iese o floare ca semn al iubirii noastre eterne:X:X:X:X:*:*:*




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
SENTIMENTELE nU POt fI PUSE PE bALANtA,

nU NE POATe dESPaRTI nIcI OdISTANtA;X

sUNtEM sUFLETE PeRECHe mEReU IN ZBOr

aM NEvOIE dE tINe ;X iNgERUL mEU PAZItOr;X!



BY dYU[baRLAD:D]




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
sunt o mica vrajitoare, cine ma saruta moare, un baiat m-a sarutat, 7 zile a oftat




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
___[]~[:*]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[>:P]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[:*]~[]___




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
stiti care este culmea culmii??? sa aiba puricii paduchi:))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
Te-am iubit in trecut... Te voi iubi in viitor.. Te iubesc si acum oare cand o sa-ti spun?.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
dnd mulg vaca




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
invata mereu sa te regasesti,invata mereu sa te intalnesti,invata mereu sa iubesti,dar nu invatsa sa te amagesti




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
cand dispar din viata... nimic si nimeni nu ma poate inlocui...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
nu vezi fai in puii mei ca sunt data cu sprei




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Te IuBeSc Si Nu Ma CrEzI

ScOaTe-Mi InImA sA vEzI

Ca Pe InImA MeA ScRiE

CaT De DrAg ImI eStI TU MiE .



Te IuBeSc Si Nu-Ti DaI sEaMa

Ca M-aM cErTaT cU mAmA

PeNtRu Ca TiN La TiNe

Si Tu Ma IuBeStI Pe MiNe .




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
te vad in vis!!!

te vad in scris!!!

te vad in noapte!!

te vad in zi !!!

te voi vedea mereu!!

pentru ca tu esti inima mea !!

te iubesc claudiu,

de la diana pt claudiu!!!!!!!{:*:*:*:*:*:*:*}:X:X:X:X:X:X:X:X:X!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
ma iubeste.... il iubesc....dar el nu stie asta.............




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
iubirea ,dragostea, suferinta e ca un copil la sanul mamei; odata ce te-a vazut, incepe sa simta iubirea care ti-o poarta, dragostea care i-o oferi shi suferinta care se vede in ochii tai. gandindu-te ca intr-o zi va pleca .... deci....da-i frau liber sentimentelor....caci ele sunt singurele lucruri pe care le ai...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
Ingeras din cer picat,ochii tai m-au fermecat.....Dintr-o singura privire s-a aprins a mea iubire.....Vocea imi dezminte dar inima nu minte.....TE IUBESC



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu