Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Traiesc cu speranta ca intr-o zi voi fi fericita si eu.... si ca tot raul se va transforma in bine.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
Cind ii zici la o fetitza ,,Da sa te sarut''

Ea mereu va spune "nu" dar in gandul ei totdeauna va zice DA ...XD..




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Cand iubesti inseli, cand nu mai iubesti... parasesti..




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
Nu sunt rea sunt smecherita sh stiu sa ma fac yubyta




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
....Am iubit prea mult ca sa mai pot iubi din nou...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
Te yubesk si te ador .......ca pe-o roata de tractor




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
cu vaca la pizzerie




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
Un sarut pe un obraz,

O lacrima curgand

Un cuvand spus la disperare

TE IUBESC, TE VOI IUBI MEREU

dar acuma iti voi spune ADIO, TU MI-AI FRANT INIMA :X:X:X by Gabitza




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
ai plecat

m-ai lasat

te-am iubit

ai plecat





lasata de ioana,... vot plzz:*




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
unii baieti nu stiu sa iubeasca iar altii stiu doar sa urasca




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
Dak prezenta mea te deranjeaza,

Nu-mi pasa!

Oricum,....cu ce-ai ales acum

Sa stii k ai luat plasa,....

Da' sa te vad la rau,

Inima nu ma lasa!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Acum degeaba recunosti ca m-ai mintit,

Oricum nu mai conteaza,....

Iubirea mea de-acum s-a ofilit,

Precum un trandafir uscat,...

Uitat de mult in vaza...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
cu zodia rac




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
mereu fata buna se indragosteste de baiatul rau si dupa mult timp isi da seama k a gresit




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
decat sa traiesti pt nimc...mai bn mori pt cnva!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Canta la alta masa ca nu mai avem bani =))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
DE CE e RaRa O FemEIE CUMinTE Si FRUmOaSa ?? DE CE atuNCI cAnd O GAseSTI O INSeli cu PRIma ZDREANTA PROASTA ??? ...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
a cazut o stea cred ca este steaua mea , a mai cazut o stea cred ca este steaua ta se tin de mana merg inpreuna la tine sa iti spuna ca de mult te iubesc:x




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
DND ca de nu te bat in DrAcI




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
am varsat atatea lacrimi pt tn, iar u ti-ai batut joc de mne.....si cu lacrimi in oki iti sp sa iti fie si tie asa rau ca si mie...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu