Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Viatza fara tine este Iad pentru mine...Vino din nou la mine sa pot visa alaturi de tine




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
savurati viata,...nu-i dati "ignor"




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
Sotul: fa, tu fa, mai hraneste-ma si pe mine oleaca

Sotia: ia mai tine-ti limban cui, nici eu n-am ce manca

sotul: eeeeeiiiii ,da parale vad ca ai!!!

Sotia: am, da nu-s de mancare!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
Ash vrea ,...dar nu pot sa te uit,

cred k-s nebun ...k te iubesk prea mult!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
canta cucul in copac

c-are o boala fara leac

cam asa cantam si eu

iubito, de dorul tau.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
stai ca nu-sss:))))))=)))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
burduki




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
plm...(Pe Langa Mine ai trecut,dar nu m-ai observat...)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
acum cand zilele s-au scurs,

am inteles de ce de mine te-ai ascuns;

tzi-era greatza de reproshuri, intrebari,...

degeaba,...e tarziu,...

shi ce n-ash da ACUM sa fie IERI!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
don´t love%cry..... fuck&smile daniel911224 id




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
foaie verde siminoc dnd ca n-am un foc




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
dnd orice atentie te costa....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
....Te-am iertat odata,si tu mi-ai ranit inima.Te-am iertat a doua oara,si m-ai inselat.Dar a treia oara nu mai exista




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
EsTy uN CrIn aL TiNeReTiI, dUpA Tn MoR bAiEtIi; eStI mIrEaSmA PrImAvErIi, eSti PaRfUmUl cE`l DoReSc dE Tn Ma`InDrAgOsTeSc:x:xBY AD3




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
Fie Ioane,....

O despartire fara fasoane....




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
Вот и ночь прошла и во сне увидел я,

будто мы с тобою снова вместе.

И моя душа взлетела высоко

только это сон и мы не вместе!

Полюбил,полюбил на свою беду

и букет любви я подарить хочу,

разлюбить разлюбить я не смогу..

не бросай родная я тебя прошу...



Солнце встало и рассвет встречаю я,

жаль что рядом нет тебя любимая ,




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
Da-mi mesaj peste 3 ore cand nu mai sunt pe mess




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
STAU PICIOR PESTE PICIOR FUMEZ KENT SI BEAU LICHIOR SI CAND M-AM GANDIT LA TN, S-A RUPT SCAUNUL CU MN.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
Mereu incerci sa iesi in evidenta, dar atunci cand esti chiar sus, pentru tine nu mai exista nici o limita....uiti inclusiv de cea pe care acum cativa ani o iubeai, nestiind pentru ea ce insemnai




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
te tai, te feliez, cu talent te decupez



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu