Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
Nu te tine sa te-ndragostesti de mine!




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Tu, te-ai dus in cer la marea judecata...si pe mine m-ai uitat...dar eu sa stii ca inca mai ma uit la stele,la cele care stralucesc,si tu esti una dintre ele.Tu te-ai dus in RAI acolo unde sunt toti caci nu exista IAD.Dar intr-o zi voi fi si eu cu tine...




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
foaieverdesolzdepesteuite-lp'astacumciteste.......




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
In 2010 dracula se hranea cu fete virgine in 2011 a murit de foame




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Te iubesc,spun multi, dar oare cati simt sensul cuvintelor pe care le zic ?




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
tu dai buzz si eu ignor tu dai sall eu dau ignor daca tu dai cf?? eu dau brb deci fara buzz ca dau ignor




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
candva eram totul pentru tine si acum sunt nimic




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Te iubesk te doresc,.....pana cand crezi k glumesc? :))))))




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
te iubesc!!!:X:*




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
fete care exprima emotii




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
“Sentimentele nu pot fi puse pe balanta

Nu ne poate desparti nici o distanta

Suntem suflete pereche mereu in zbor

Am nevoie de tine ingerul meu pazitor.”




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
Retras sub piatra...




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
dnd...fak baie...frigiderului!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
niciodata nu inveti pana nu incerci si niciodata nu vei incerca pana nu iti vei dobandi curajul




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
stau pe scaun si citesc,doar la tn ma gandesc si gandindu-ma la tn s-a rupt scaunul cu mne:)):)




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
Intotdeauna pregatita pt raul care vine

Intotdeauna fericita daca treaba merge bine!!:)




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
versuri




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
gandeste-te bn la decizia ta...gandeste-te bn ca poate mai tarziu vei regreta...azi usor ma poti avea...dar poate maine cu greu ma vei vedea:(




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Sunt mii de intrebari,la kare nu primesk nici un raspuns,nu am putut sa ma gandesk nici o clipa ka as putea sa te pierd,dar viatza merge inainte,si am sa fak tot posibilul ka tot ce a fost..... sa ramina doar o amintire frumoasa.MA NUMESK Nataly.




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
sunt indragostita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu