Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
love-you,pwp tu:-*,te iubesc:X:X:X,dupa ce te parasesc,zic mars ma k te iubesc:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
am sa iubesc o fata,trebuie sa o iubesc ,dar cand este luata dc cineva care iti este prieten este dureros si amagitor




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
cand sunt cu tn ma pliktisesc si aj vrea sa nu mai fim impreuna, cand sunt fara tn morr, imi doresk sa fiu cu tn, aj face orice :((




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Uita-te-n ochii MEI, ....k sa vezi cine ESTI!




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Nu inteleg de ce prietenii, dupa ce intra in viaţa noastră, încep să vrea să ne-o schimbe.!.......Ba mai mult.....se enerveaza dak nu suntem aşa cum vor ei.




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
si-acu' te crezi martira k nu m-ai inselat?....inseamna k iubirea ta n-a fost dekt un surogat




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
Imi place sa cred ca n´am pierdut nimic..si daka am pierdut ceva inseamna , k nu-mi trebuia !!!!! by cryss fitze dulci ;);)




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Ma uit la o stea si iti vad fata, ma uit la calc, te vad pe tine;.... o dau dracu' mi virusat capu'!




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
eu sunt o fereastra deschisa pentru zborul visuriilor noastre,te iubesc pana la Doamne-Doamne si inapoi de un infinit de ori,o lumea in care noi ne iubim si tu ma sti,ma ai,ma vrei,iar eu te privesc si nu imi ajunge,te simt si nu ma satur,te am si te mai vreau




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
te iubesk pina la sterle ca pe-o kirpa de podele...te iubesk de nu mai pot ca un pork ku sirma-n bot xD LooooooSILOR




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
De-s la camp, nu voi uita

K ai fost colega mea;

Dak-oi fii vreun senator,

N-o s-am timp, si-tzi dau ignor!




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
te iubesc te voi iubi




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
daca era cu mn ma insela cu tn..asa ca e cu tn si te-n seala cu mn




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
te iubesc....te iubesc..te iubesc.......te iubesc.........da la dna nu te mai iubesc)))))))))




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
dnd fac unghiile la vaca




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
El m-a ranit tinandu-se de mana cu alta de fata .... iar eu l-am ranit spunandu-i fraiere, tu te tii de mana cu una iar eu m-am culcat cu 2 ..:))




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
m-ai inselat si a durut




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Il iubesc...dar el nu ma crede




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
gandul imi zboara, inima-mi plange, sufletul iar la tn ajunge;...... buna, eu sunt crystyna si ma poti contacta pe crystyna_loves_you




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
is baiat dintr-o bucata,

caut typa neocupata,..

da' putreda de bogata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu