Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
Pe cararea din padure s-a uscat tufa cu mure, tot la fel patesk sh eu,... ma usuk de dorul tau




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Necazul naşte cele mai sincere empatii.....la bucurii e mai greu




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Nu poth sa te pierd chiar aja usor,.... yo te yubesk foarte mooltttt!




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
Noi nu va inselam, fetelor,..... noi va confundam :D




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
cand eram in cls a V-a m-am indragostit de un baiat, dar fratele meu nu era de acord sa fiu cu el; atunci el s-a despartit de mne,... a trecut un an sau poate mai multi si el nu ma baga in seama; eu inca mai tin la el ; cea mai buna prietena a mea s-a dus la el si i-a spus daca vrea sa vb cu mne dar fara sa stiu eu ceva,.... atunci el a zis ca se mai gandeste dar eu nu pot sa mai fiu cu el pt ca plec peste 2 saptamani in Franta cu parintii si decat sa mai pun suflet si apoi sa sufar mai bn nu.




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
atunci cand te vad, inima imi bate... cu privirea ta ma innebunesti dak esti prea aproape....si cu zambetul tau frumos,... l-as pupa dar ii prea frumos




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
D.N.D dau cu sapa in ciment




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
dak ti s-au adunat prea multe,

fie ele si mizerii marunte,

injura sau....mai bine scrie.....'n pana lui,

e si-asta o supapa de varsare-a ofului.




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
era odata un mos si o baba

mosu zi babei:

-faa, te omor!!!

baba:

-ba mosule, nu vezi k la status scrie dnd??? vrei ign?

mosu:

-faaaa, ia-ti ochelarii, k scrie brb (:p)

baba:

-ba, da' pervers mai esti, yo-te, yo

m-am suparat si indata ign ti-am dat (:P)

mosu:

-faaaaa, suntem cu 10000 de ani in urma!!!

[by GaGa]




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
O FLOARE SI-UN SUSPIN

UN VIS SI O SPERANTA

O DRAGOSTE PLINA DE CHIN

SI ASTFEL SE SFARSESTE O VIATA




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
DND-ma rad in cap- :-))




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
as vrea sa mor linistit, ca bunicul meu, in somn... nu ca pasagerul lui din dreapta, in zbierate




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
Traieste-ti viata,....n-ai teama,

K doar murim o singura data,

Si tot doar o data,...

Ai parte de dragostea adevarata!




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
In viatza nu-i mereu asha cum tzi-ai dori sa fie,....dar dak eshti stapan pe situatzie,....detzii controlul!




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
Te caut...Unde esti iubirea mea?

Dc m-ai lasat asa?




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
cn iubeste sh lasa...Dumnezeu sa-i dea pedeapsa...10 ani intr-un spital...20 ani tribunal




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
dak eu te-am iubit u dc te-ai prostit




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
Cred ca fidelitatea n-are treaba cu celalalt, ci cu tine ca persoana. Deci,....faceţi cum simţiţi. Doar să vă simţiţi fericiţi!




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
CAND ERAM TANAR FECIOR

ERAM FALA MUNTILOR

ACUM SUNT MARE VOINIC ,

AI IN FATA PA PETRIC!




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
pt cei care imi vor raul



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu