Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
invata sa treci peste, viata nu e o poveste. Cand destinu-ti joaca feste, nu trebuie sa plangi, zambeste!




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
Traieste viata in goana asta nebuna ...trece un an de zici c'a trecut o luna !




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
Nu există fericire de care să-ţi aminteşti fără tristeţe




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
am iubit un inger mic ce akum -a ranit si cu gura lui mi-a spus adio, dar te-am iubit,... totusi, doare si mai tare cand iubirea mea e mare si cand stelele sclipesc eu tot la el ma gandesc.....vot plz




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Draga, nu ma privi ca ura.. spui ca te iubeste, dar eu sunt mai buna... si inca ceva, papusa... e o diferenta maree intre mine si tine: eu nu am SANGE DE TARFA in mine..=] vott pllss:)




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
Vrei sa fii cu mine,... da, da-mi un buzz, nu, da-mi un buzz ! Iesi la suc,... da, da-mi un buzz,... iesi afara sa ne cunoastem mai bine, da, da-mi un buzz!:)))




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
merg pe strada si privesk

cum alti tineri se iubesk

numai eu nu am ku cine

k u nu esti langa mn




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
nu lasa scoala sa-ti strice educatia




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
plang dupa sarutul pe care il asteptam...plang dupa timpul ce-l pierdeam, ....eu pe tine te iubeam ....pe tine te-am placut,...ce a fost a fost, dar totul a trecut:((

















votatima plzzz:)




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Cine rade la urma gandeste mai incet.:))..by A|3kZ




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
intr-o zi de sarbatoare,mi-ai mushcat guritza tare shi te dau in judecata, sa ma mai sarutzi o data




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
m-am lasat parasita de-un baiat ce inima mi-a sfasiat!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
ESTI O FLOARE ESTI UN CRIN

ESTI PARFUMUL CEL MAI FIN

ESTI PARFUMUL TINERETII

DUPA CARE MOR BAIETII




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
FOCA : ma boschetarule asta e iepurasul de paste MO:foca nu fi naiv ,nu vezi ca flocosul are coarne :)):)):)):)):)):)):))




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
hei, iubirea mea draga:X

te yubesk ca o oloaga:

(si te chinui ca un prost

nebun si dragastos) vot plizzzzz:X:X:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
TbX ca pe un pui, boule




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
dnd mama la pc nu dati buzz ca se sperie:!!!:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
super aia cu cimitiru




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
Grea este viata

Si greu de suferit

Cand cineva iubeste

Si nu este iubit:X




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
in dragoste-s exrem de elastik,....

k un artist plastik

shy nu ma ascund,...

dar te-ash contempla nud...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu