Statusuri:noi 2012 la misto

Statusuri noi 2012 la misto nr.1:
>
cipri_yanu




Statusuri noi 2012 la misto nr.2:
>
De ce inca te mai vreau?

si in brate vreau sa te i-au?

de ce mi-e dor de tine ?

si de serile senine?



de ce nu ma mai satur de tine?

si te simt cum imi curgi prin vine?

de ce te vreau tot mai mult?

si nu pot sa te uit?



mai vreau sa ne iubim

si amandoi sa fim

mai vreau sa am o speranta

care sa-mi dea cheful de viata



vreau sa strig in gura mare

ca te iubesc atat de tare

fara retineri si minciuni

doar dragoste si iubiri



noi doi ne iubim

si vrem amandoi sa fim

dar lumea e rea

mereu impotriva mea...



inca sper si nu imi pasa

de o viata pacatoasa

ci doar de noi, iubire

scumpa mea lumina..




Statusuri noi 2012 la misto nr.3:
>
IaRnA TreCe, VaRa Vine, Ma GandesK NumaI la Tine Si De Ce Sa Nu GanDesc Daca Stiu Ca Te IoUBesK




Statusuri noi 2012 la misto nr.4:
>
ce dragoste




Statusuri noi 2012 la misto nr.5:
>
Vorbesc cu el,

dar te am în gând pe tine.

Îl ating pe el,

dar te simt pe tine.

Îl sărut pe el

Gândindu-mă că te sărut pe tine.

M-am cuplat cu el

ca să te uit pe tine.

Cu toate astea...

Nu-l iubesc pe el,

Te iubesc pe tine!!!




Statusuri noi 2012 la misto nr.6:
>
kurva 3 vyatZa shi .....e vyata mea:))=))




Statusuri noi 2012 la misto nr.7:
>
Te-am iubit odata , acum n-o mai fac , insa amintirile cu tine nu mi le pot scoate din cap .




Statusuri noi 2012 la misto nr.8:
>
pt prietrnii




Statusuri noi 2012 la misto nr.9:
>
Un mut ii spune surdului ca orbul a vazut un paralizat fugind dupa un chel sa'l traga de par!!:)))




Statusuri noi 2012 la misto nr.10:
>
Iubi iubi jur in fata lumi ca uh eti iubirea mea iubi iubi jura in fata lumi ca ma iubesti chiar asa




Statusuri noi 2012 la misto nr.11:
>
Voi inceta sa te iubesc atunci cand un SURD va auzi caderea unei petale de trandafir in OCEANUL de lacrimi pe cale l-am varsat pt tn




Statusuri noi 2012 la misto nr.12:
>
daca ma parasesti si pleci nu uita inchide usa !




Statusuri noi 2012 la misto nr.13:
>
e prost acela care zice ca-i prost in fata la prosti




Statusuri noi 2012 la misto nr.14:
>
TE IUBESC CA PE O GALUSCA CA PE O FLOARE DE BOSTAN SI DE DORUL TAU ASEARA AM CAZUT DE PE DIVAN




Statusuri noi 2012 la misto nr.15:
>
ceilalti din jurul tau au iubiti aproape dar numai tu il ai departe




Statusuri noi 2012 la misto nr.16:
>
Numar oile de pe mess; daca te-am sarit, .....




Statusuri noi 2012 la misto nr.17:
>
Mi-e dor sa ma tii in bratze.....Mi-e dor sa ma sarut....Mi-e dor sa ma mangai..........Mi-e dor de zambetul taw......Mi-e dor de privirea ta.....Mi-e dor de ochii tai........Mi-e dor de buzele tale....Mai pe scurt...MI-E DOR DE THINE....:x:x:*:*




Statusuri noi 2012 la misto nr.18:
>
el iubeste cu putere iar tu suferin in tacere




Statusuri noi 2012 la misto nr.19:
>
nu te las si nu te las moare lumea de necaz...te iubesc si te iubesc, fara tine nu traiesc:x:))




Statusuri noi 2012 la misto nr.20:
>
te urasc pt ca ai sarutat-o pe alta

te urasc pt ca nu iti pasa de ceea ce mi se intampla,

te urasc pt ca ai luat-o in brate pe ea nu pe mn,

te urasc pt ca te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu