Statusuri:noi 2012 pentru fete si baieti

Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.1:
>
"Iubind în taina am pastrat tacere,

Gandind ca astfel o să-ti placa tie,"..............................



.....oricum, n-as putea spune mai bine decat El ce simt acum!!!

("EL" -Eminescu)




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.2:
>
Care e diferenta intre un cartof si un oltean?

Cel putin, cartoful este cultivat.




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.3:
>
sunt misto dar cateva prea lungi ,,




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.4:
>
intr-o zi de septembrie te-am cunoscut

din prima clipa te-am placut

incet, incet ne-am apropiat,

iar apoi ne-am sarutat!

by catalinna




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.5:
>
Dak' cineva te-a inselat vreodata....Nu plange tu de dorul lui,lasa-l pe el sa planga de dorul tau!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.6:
>
"Ne pare rau dar nu ai suficient credit pentru a apela acest numar"....este cel mai trist lucru care se poate intampla cand vrei sa-ti suni iubita...




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.7:
>
nu sunt rea si smecherite...de baieti eu sunt iubita...tu ma pui la incercare sa vedem care pe care?

va rog votati!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.8:
>
De Dragobete, la multi ani, mana mea stanga.....(cu mana stanga scriu pe tastatura)..........(cu dreapta stau pe maus)...... numai la prostii va ganditi!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.9:
>
Azi, o noua zi......frumoasa pentru k afara ninge,......si pentru k asa am decis eu, sa am o zi frumoasa!

.......................................................................

Iar maine… am decis ca si maine sa fie o zi la fel de frumoasa ca cea de azi. La fel va fi si poimaine.......si fiecare zi, cu bunele si mai putin bunele ei, va fi o zi frumoasa. Pentru ca zilele mele sunt numarate. Nu-mi permit sa le irosesc. Voi?




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.10:
>
DASCALILOR NOSTRII IUBITZI



Dak vretzy sa va impunetzy in fatza noastra ,

S-o facetzy prin calitatzy umane shy intelectuale.....

Nu prin vorbe grele, motivate de situatzyy nashpa, actualeeee!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.11:
>
nu te uita in ochii ei cu indiferenta, poate intr-o zi vei avea nevoie de privirea ei




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.12:
>
Vezi, dak imprumuti bani, fa-o de la un pesimist,.....ala macar nu se mai asteapta sa-i vada inapoi!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.13:
>
Dragostea consta in dorinta de a da ceea ce este al tau altuia si de a simti fericirea acestuia ca si cum ar fi a ta. -




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.14:
>
te iubesk numai pe tine

ai incredere in mine

nu te voi insela niciodata

te iubesk numai pe tine







cine vr sa vb cu mn id: caramidaru.alex




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.15:
>
alo,alo,alo..cristina,cristina,cristina..esti..foarte,foarte...misto..misto..:)):D




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.16:
>
pt fete




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.17:
>
Acum ecoul tau iti spune asa:

Chiar daca ai puterea sa ascunzi..... ti-e dor de ea!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.18:
>
te-am iubit fraiere..... nu te mai iubesc...... te-am iubit odata nu te mai doresc!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.19:
>
Nu suport rahaturile astea gen “munca e bratara de aur, munca innobileaza, munca e ceva cinstit,.... ba, astea sunt ,,rahati inventate de bogati'', de conducatori, de stapani si sustinute in timp de marile puteri. Nu cred ca exista un om sarac cu spinarea rupta de munca si hainele pline de transpiratie cu o sclipire si a grait in mintea lui, “ba munca e buna, imi place ce fac, ma simt nobil” ce slobooooz. Mi-e scarba de munca, mi-e scarba ca desi sunt 1000000000 de genuri de munca in lume si totusi sunt un munte de oameni care muncesc cu de0a sila, ....le e scarba de ceea ce fac!




Statusuri noi 2012 pentru fete si baieti nr.20:
>
Andrei ii spune lu` Maria sa-l lase in pace`!Maria insista, iar Andrei fuge departe doar ca sa scape de ea`,iar Maria alearga dupa el prin mari si oceane`,doar ca sa-i ceara iertare`!:( :X:X:X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu