Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
glume




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
statusuri despre fete fitoase




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
Vreau ca ce e al meu sa fie numai al meu..Sa nu iubeasca nimeni ce iubesc eu [;xmaryan;x]




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
Te sarut in scris, Te sarutin vis, Te sarut mereu, Eati ingerul meu :x:X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
Mi'e door de tn..cand imi zambeai pe furis...

mi'e dor de tn ...cand imi sopteai un cuvant..

Mi'e door de tn ...cand in dim.cu vant..

Te vedeam zambind

Si cu atata blandete ma'nvatai

Ca viata trece...

Si te'am asteptat ,

Dar tu nici`o speranta nu mi'ai dat ...

Pana cand intr'o zi ...cu soare,

Ai venit cu o floare,

Pt mn nu era, era pt amanta ta...

De ce n'ai vrut ? ... aku` regretii ?/:) Imi pare rau......

Tu ma mai iertii?..

Eu nu m'as ierta pt tot ce ai facut...

La o fata care te iubea atat de mult :( [laura ..pliss vot ;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
lasa-ma'n durerea mea....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
Pe bune,....vreau un autograf,...

Eshti prima care m-a facut praf!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
Nu are rost sa plang pentru tot ce trece,

Oricum, toate trec incet, si ma lasa rece,

N-are rost sa ma apar si sa fiu pe faza, Nu sunt inger pazitor, nici caine de paza ;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
te iubesc prea mult ca sa ma las batuta,.... si odata si-odata, vom fii impreuna.... Sper asta... Te iubescc Alex..:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
vine, vine primavara,

se darama toata scoala

profesori pe campii.

hai sa-i impuscam copii




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
du-te draq de iubire

m-ai facut sa n-am o paine,

m-ai lasat ca pe-un gunoi

vreau sa fim iar aman2,

desi stiu ca nu se poate

ai fost rece ca o noapte

acum mi-as dori mai bine

sa te uit, sa scap de tine.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
Frumoasa mea de di'nainte,

ti-am dat un pumn, ti-am rupt un dinte....

si de mila ce-mi era,

ti-am mai scos si o masea;))



:)) BY ALEX(YORKER)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
NU BEAU...NU FUMEZ....NU MA DROGEZ....DAR AM UN SINGUR DEFECT: MINT




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
am constatat ca sunt prizonier in propria inima, nu sh't' dak mai am vreo scapare, este pedeapsa capitala :(




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
Sa tot plang... m-am inecat ,in labirint m-am inecat,... numai tu ma poti salva, numai cu iubirea ta!!:*:*:*




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
foaie verde flori strivite,.. nu mai dati massuri tampite+))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
DE CEI CE NE-AU PARASIT SI AU PLECAT IN CERURI




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
stRig la cer intru-na,.... oare m-a iubit nebuna, spune-i doamne, sa inceteze ca .... n-o mai iubeste



lasati comentari




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
iubirea le stie pe toate iar noi o stim pe ea




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
oare ce sa scriu la StAtUs?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu