Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Cuvinte,.... chiar fara intentia ta m-au ranit profund shi dor chiar shi acum , dar mi-am dat seama ca rana provocata de iubirea pentru tine doare shi mai tare shi imi doresc sa se termine....dar este greu, insa shi mai greu imi era cu tine.




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
DND...il bat pe prietenul meu imaginar Cata




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
In fatza ta,....ma dau batut k laptele...

Las sa vorbeasca faptele.




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
atunci cand iubesti, iubeste pe unul nu pe 3 odata,.....ca ramai fara nici unul...




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
bai,..... te iubesc, dar esti prost si nu intelegi!




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Te rog,....dispari din visul meu,....imi faci mult rau...




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Ba, esty prost, da prost rau,...daca mai semnalizezi esti si mai prost!...

Lasa, ca stiu eu ca esti destept de bubui=))




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
ce-ai ma',....tranteste-ti odata maxilarele .....ca-ti pica ochii-n gura si te uiti dup'aia printre dinti... ;)




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
Te IuBesc :X DE miI dE oRi dE la CeR lA pAmAnt :X




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
E putin ciudat, kum oare ?! O secunda fara el te doare :(




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
traiesc intr'o lume de vis in care totu' e permis




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
...unor viitori absolventi, cu proaspat permis

( auto, ...normal)

am ceva de zis:

-retrovizoare-retrovijoara, ...bac-ul iei a cata oara???




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
viata nu e roz...o vopsesc eu:D:D:D:D(vot plz:o3)




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
Ne iubeam cum nimeni nu se mai iubea ...sau poate doar asa credeam noi!

Eram mereu unul cu altul,....poate prea monotoni....mereu in doi...

..............

Pana cand,....o stupizenie cu viata noastra s-a jucat,

Si-a castigat!




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
cand sinti k totu' ti-e'mpotriva

si ca vointa si puterile te lasa,

spuneti in gand si-apoi cu voce tare:

NU-MI PASA!.....LASA!




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
în statutul adorat de societate? Oh, c’mon on!



Singurătatea nu e chiar asa de rea când eşti singur,.... ci când eşti un prost camarad pentru tine insuţi.




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
pe masuta mea de brad,

stau cu capul aplecat;

aplecat si pus pe ganduri

sa iti scriu aceste randuri;

stau pe scaun si privesc

si la tine ma-gandesc>>>>>




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
Am rugat o stea sa aiba grija de inima ta,m-am rugat la luna sa fim impreuna, m-am rugat la toate sa te visez la noapte, fie k stelele sa iti arate chipul de care ti-e dor, fie k luna sa-ti vegheze somnul in locul persoanei pe care o iubesti, ingerii sa te sarute, persoana pe care o iubesti sa nu te uite :-* :-* :-*




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Ca sa-mi salvez visele,...incerc sa evadez din jungla asta numita realirare,....ma retrag in cuvinte...




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
DND online la suferintza si lacrimi...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu