Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
Dragostea doare "iar noi am vrea sa se termine acum" ..... din pacate viata dureaza prea mult iar"dragostea prea putin"




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
Te iubesk prea mult, incat cred ca tu esti un tort de ciocolata si cand te vad te-as manca si inca as mai vrea o portie.Dc pe tn nu te pot uita?




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Eu gandesc,.....nu glumesc!




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Vreau tristetea sa mi-o iei,

Vreau sa imi spui tot ce vrei.

Ca stand langa mine,

Imi va fi mai bine.




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
[>:)]__MoRi DeCaT Sa TrAiEsTi SiNgUr__[>:P]




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Stau la TV si privesc

Si la tine ma gandesc

Si spre tine luandu-mi zborul,

A luat foc televizorul.




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
de ris




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
Că când aud cucu cântând

Că cam așa-i cantarea

Că eu că tu că noi că voi

Că care din noi doi :)



va pup..lulu:*




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
In viata asta'am invatat

Ca dk iubesti, vei fi tradat




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Luminile s-au stins , stelele s-au aprins , eu ma gandesc la tn si u ma iubesti pe mn!... ... Te IuBeSc




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Daca iubesti nu inseamna ca ai totul...Iubirea este un lucru dat de Dumnezeu...Sa ai totul inseamna sa ai toata lumea...Daca esti iubit, iubeste in continuare...Daca ai 50% din tot ajuta si pe altii care au nevoie;)




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Nu vreau bani, nu vreau profit.

Vreau d'Ali sa fiu iubit




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
o lacrima ce curge nu se ridica




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
baietzii is porci,....da' voi???



dak ii oferi o floare,....urmareshti ceva, dak nu,...eshti magar



dak eshti mandru de o reushita de-a ta,....eshti laudaros, dak nu,....n-ai pic de ambitzie



dak o rogi sa fak ceva ,...e dominare, dar cand te roaga ea,....iti face o favoare......



shi-s multe,....pe bune k nu le inventez,

da' n-ash vrea sa ma enervez...




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
Trista,.....dar cu zambetul pe buze!!!




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Tu nu ma iubesti nici pe sfert, kt te iubesc yo ...:-(




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
Dintr-o greseala ne-am despartit, iubirea mea, pakat, ce pakat .......dar toate au fost din vina mea, nu am pretuit iubirea ta ....sa nu ma certi, nu e vina mea ca am gresit, sa nu ma certi, am vrut doar sa te fac fericit......si doar atat; ca-ti voi face atat rau, nu as fii crezut!




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Ce sgat faci,.....nu tzi-am spus...DND???




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
foaie verde de bujor tu dai buzz eu dau ignor...




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
DnD-Plekat la Mare Ma intorc pe data de:32-13-0000



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu