Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
Sunt verde şi nu-nmuguresc,

Sunt uscat şi-nfloresc…

...............................

Urlu fără zgomot.....,

Soptesc zbierând…




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
riiing...Riiiiing...trrrrrr....Abonatul ......... se da cu c*ru de beton!

Din motive strict secrete (il bate masa) ,nu poate raspunde,

Va rugam sa reveniti!

Dar fara beep sau msj sau sunat pe bune mai bine.. Arunk tellefonul si fa o fapta buna celor de la Rablablabla




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
siman talentos … hay baro stilos … mui … palal hay profilos ;)) )




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Nu pot ascunde k te iubesc ...

Chiar daca eu sunt cu el, gandul meu tot la tn zboara,

Te iubesc pt tot ceea ce esti, pt tot ce vb

8 luni nu se pot uita ...

ingerasul meu,... Te Iubesc!




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
Daca iubesti iubeste da nu iti bate jok!!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Chiar n-am nevoie de sfaturile voastre,....pot gresi si singur!




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie!




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
m-ai jignit,....am inghitit,

m-ai ranit,..... m-am oblojit,

ca sa pot primi altele...




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
suparat--alexxutxu




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Dorinţa nu este ceea ce vezi, ci ceea ce-ţi imaginezi




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
EL- " Te iubesc” EA -" De ce?...Acea care e in spatele tau e mult mai frumoasa decat mine !" EL s-a intors,dar in spatele lui nu era nimeni! EA -" Daca m-ai fi iubit cu adevarat,nu te-ai fi intors ...!!!




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
cand parintii te resping nici magnetii nu te mai atrag ...asa ca mai bn fara ei decat respins




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
Binele pe care il faci va fi maine uitat,......n-are importanta,

implineste-l




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
tu crezi k ne iubim?...eu zic k numa' ne prostim...




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
mi-e teama,....

in fatza ta nu am curajul nici sa ma bag in seama,

mi-e teama k-ai sa pleci

si nu-mi plac asternuturile reci,..

...........................

dar shtii ce,...asta-s EU shi de ma vrei,

accepta-ma asha cum sant,..

in puii mei!




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
vin bucuros de la scoala:

-mama, am luat un 2

mama...

-ma, magar de copil, invata ca d'aia ai minte, nu sa tragi pedigri pe nas, porc ce esti!...ma duc la tata

-tata, am luat un 2!

-bravo tie, dute, mai baga un pedigri.




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
DND,dorm in papuci




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
Sunt vinovat k am intrat pe sensul unic al sufletului tau?

Ar trebui sa-mi para rau?

N-am respectat ” Accesul interzis”,

Dar eu credeam ca nu-i valabil shi pt EU!




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
Nu mai dau autografe!!!SoRRY




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
nu fi tu cea sensibila....sensibilizeaza-i pe ceilalti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu