Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
In lumea mea..doar visele sunt reale..iar viata este doar un mod in care noi ne distram:X:X adaugat de mirunik mese




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
nu da buzz ca rfuz cu un ignor




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
ink te mai iubesc...dar...totusi...NU mai vreau sa fim impreuna...m-ai dezamagit...:(




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
Daca te-a suparat cineva da-i un picior in fund ......si restul in burta.... mai pe scurt calisheshte-l ....xD TO BE COUNTINED




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
tu credeay ca ai pereche si un inger pazitor




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Dak n-ar fii prostii,.....desteptii ar muri de foame...




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
de sarbatoarea valentin si valentina




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
Daca dragostea nu iti da speranta nu-i da nici tu ei...




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
Te...IuBeSc...Si...Te...DoReSc...DuTe...DrEaq...Ca...GlUMeSc...:)):)):)) By TiNcIu




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Am crezut k dak te voi pierde candva..o sa-mi pierd si viata..dar n-a fost asa....Viata merge inainte..chiar si fara tine...Si poate k am chiar mai multe zile senine..Sa nu crezi k nu te-am iubit si nici nu plang k ne-am despartit..Tot ce vreau si din suflet imi doresc tare mult..Sa uit ziua in care te-am cunoscut




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Trecut-a ziua de ieri.....prostului n-ai ce sa-i ceri...




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
xazzzxz




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
sUnTt Oo FiNeTzZe InViDiAtA dDe mOOoolTE ZzDREnTZzEEEEEEEEEEEEEEE:|




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
hai deranjeaza-ma ....ka azi chiar o patesti!!




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
În femei si in franele de Dacie sa nu ai niciodata încredere !!!

:D




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
sunt supy doar pt tn sufar la naiba de baieti...suferim noi din cauza lor




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
BUZZ ME, BUZZ YOU ,I LOVE YOU




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
te ador,..... te ador,.... esti una la un 100; te iubesc, te iubesc, ma gandesc numa la tine, la frumusetea ta.... te IuBeSc DrAgOsTeA MeA




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
auzi, stii ceva.....:)) daca ai auzit vreodata de dnd anunta-ma ca sa-ti dau ig;)




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
E bine sa-ti urmezi in viatza propriul drum,.....doar dak acesta urca!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu