Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
acolo unde erai u odata eram si eu cu tn, acum sunt doar eu si vantul.... asta este.... te-am pierdut, nu pot da timpul inapoi




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
De ce cand totul e frumos tu trebuie sa vii si sa stingi totul intre noi ? De ce oare cand eu incep sa tin la tn si sa te iubesc cu adevarat tu spui doua cuvinte si-mi rupi inima ? Nu stiu de ce ai asa suflet... dc vrei sa strici totul cand e asa frumos si bine si eu te iubesc...de ce?




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Dnd,....incerc SA CRESK pe gresheala adversarului!




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
foaie verde si-o lalea

a murit bunica'ta




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
cu mintea-mprastiata incerc sa caut raspuns la nedumeririle mele,...dar pana una alta, ...concret, nici nu mai stiu ce intrebari mi-am pus...




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
Voi ma vedeti?

Eu nu!

Eu nu-s aicea unde locuiesc,

Eu sunt acolo,...

Unde cu sufletul iubesc!




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
Adesea, cand ma lovesc de realitate,

incep sa-ti dau dreptate.




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
eu pe tine te iubesc, eu pe tine te ador, fara tine simt ca mor




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
te iubesc .....sariti-ar ochii...pe peretii zugraviti......daca ma inseli cu alta.....eu te fac cartofi prajiti:D:D:D:D:D:D




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Ce`i lipsea chelului??CHELIA:))=)))




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Dragostea e ca vantul:nu o poti vedea dar o poti simti:x




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
Te iubesc in still Armani,

Nu k sa moara dushmanii,

Te iubesk k mi-ai placut

Chiar de la-nceput!



....apropo cum iubeshte Armani???




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
te ashtept, ....nu te shtyu,....dar ash vrea sa fii frumoasa k ora de mate cand lipseshte profu'...




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
stau picior peste picior fumez kent si beau lichior si cand m-am gandit la tn s-a rupt scaunu' cu mn




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
eo eram da nU eram TU ERAI




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
i like you

i f**k you

n-ai vrea tu

as vrea eu!




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
ILY david motanashu meu




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
ShI AtUnCi kNd Nu vA MaI Fi a tHa ...Ai sA ReGrEtZi pTr k nU Ai ShTiUt sA Ai gRiJa dE Ea;x;x;x d l d33a ;))




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
giving up doesn`t always mean u r weak... sometimes it just means u r strong enough to let it go...




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
este bine sa te amuzi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu