Statusuri:noi 2012

Statusuri noi 2012 nr.1:
>
hai pah!




Statusuri noi 2012 nr.2:
>
Nu iubi un fotbalist k se tunde la stilist......

Mai bine-un student (chiar repetent),

K saruta cu talent…




Statusuri noi 2012 nr.3:
>
Ne arde-apropierea,asa cum stam doar ochi în ochi,

Si totusi tu-mi soptesti: “Mi-e tare, tare dorrrr de tine!”




Statusuri noi 2012 nr.4:
>
ce este pumnul




Statusuri noi 2012 nr.5:
>
Te-am ranit?Asta e frate,totusi viata merge mai departe...




Statusuri noi 2012 nr.6:
>
EU YUBESC UN BAIAT SI EL PE MINE,..... NUMA, CA NE PUNE CINEVA LA O GREA INCERCARE





SA NE DESPARTA

SI NOI VREM SA FIM UNITI



AMANDOI





PENTRU TOTDEAUNA!




Statusuri noi 2012 nr.7:
>
ningeeee.... vrei sa ne batem...cu zapada...?[:>]




Statusuri noi 2012 nr.8:
>
ma bucur ca numai tu m-ai invatat sa iubesc asa cum nu am mai iubit pe nimeni..numai u m-ai invatat sa visez frumos atunci cand viata mea era un cosmar....atunci cand eram la pamant u mi-ai intis o mana si m-ai ajutat...prt ca numai tu ma iubesti




Statusuri noi 2012 nr.9:
>
te iubesc ....dar nu mai sunt cu tine,te iubesc dar trebuie sa uit de tine.........




Statusuri noi 2012 nr.10:
>
Asta DA test....nu esti beat maaa, nu esti beat dak poti sta intins pe podea fara sa te sprijini.”




Statusuri noi 2012 nr.11:
>
Shi.....dupa un indelungat exercitiu de naivitate,...ai realizat k eshty ....degeaba...




Statusuri noi 2012 nr.12:
>
eu te iubesc

tu ma iubesti

dar de ce m-a inseli

nu iti sunt de-ajuns,

sunt o diva renumita




Statusuri noi 2012 nr.13:
>
fain




Statusuri noi 2012 nr.14:
>
ai fatza de expirata, brunetik mea, cocosata mea, si o mutra de scos cuie araboaica mea nespalata mea




Statusuri noi 2012 nr.15:
>
Sunt la calculator nu deranja




Statusuri noi 2012 nr.16:
>
Intr-un cos cu viorele canta 2 pasarele, una canta tot asa, te iubesc nu ma uita, una canta si mai bine, te iubesc numai pe tine...




Statusuri noi 2012 nr.17:
>
sunt genul de fata care...niciodata nu s-a intors de unde a plecat, n-am intors privirea in urma mea, am cazut si din nou m-am ridicat ,mi-am sters singura lacrimile si am trecut peste.... iar azi sunt mandra de fata care am ajuns sa fiu




Statusuri noi 2012 nr.18:
>
♥E genu`de fata`!care t vrea`!.Dar nu are neVoie d tine`!;x ♥




Statusuri noi 2012 nr.19:
>
DnD in pijamale si ma bat cu doua oua

Ouale nu sunt a mele

Paparada fac din ele

:)):)):))




Statusuri noi 2012 nr.20:
>
cit e chila de ciapa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu