Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Cand Ele se bucura ca ai renuntzat..Da din cap, zambeste si treci pe linia de Start :X:X




Statusuri pentru facebook nr.2:

inteligenta e sclipitoare,iar eu sunt soarele




Statusuri pentru facebook nr.3:

Si fiecare gand ma poarta pe alt nor de fum




Statusuri pentru facebook nr.4:

Ca tine gasesc si in Recycle Bin, dar ca mine nu gasesti nici macar pe google...




Statusuri pentru facebook nr.5:

DuTe TaRe ............ViNo LeNt............PeNtRU yRy ...........nAi TaLeNt:)):)):))




Statusuri pentru facebook nr.6:

N`am avut nimik de la inceput , da acuma am Produs , Si acum ne pisam pe toti aia care ne'au privit de Sus




Statusuri pentru facebook nr.7:

Daca femeia ar fii buna la ceva... D-zeu de ce nu are una?:)))




Statusuri pentru facebook nr.8:

mananc...nu vorbesc cu gura plina:P




Statusuri pentru facebook nr.9:

ca tine gasesc si in recycle bin,ca mine nici pe google!!!!!!!!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.10:

ascultati la mine am iubit si eu odata.... am iubit o printesa CEA MAI MARE GRESEALA ...... si cu toate astea nu cred ca imi pare rau .. dar sincer ... IUBIRE .. e ceva .. ceea ce nu exista .. deci .. invatati de la altii .. NU IUBITI ..




Statusuri pentru facebook nr.11:

Scrisoare pentru parinti:

Dragi parinti ,va f** in dinti!!!!!!!!!!!trimiteti 500 sa am ce f***,trimiteti 5000 sa fac copii....................




Statusuri pentru facebook nr.12:

Life is a bitch until we die so f*ck this world and let´s get high




Statusuri pentru facebook nr.13:

cine sapa groapa altuia se numeste gaozar




Statusuri pentru facebook nr.14:

Cel mai greu de pastrat lucru este echilibrul, pentru ca viatza poate fi intzeleasa doar privind inapoi..... dar, trebuie traita privind inainte...




Statusuri pentru facebook nr.15:

Error, this person should be in the invisibile mode. Please restart your computer and contact yahoo at messenger@yahoo.com




Statusuri pentru facebook nr.16:

Domnisoara vai, vai, vai... ce picioare sexi ai,...




Statusuri pentru facebook nr.17:

eu stiu, eu nu stiu....




Statusuri pentru facebook nr.18:

g




Statusuri pentru facebook nr.19:

Stii cum e: Cand nu ai ce-ti place,... tre' sa-ti placa ce ai.




Statusuri pentru facebook nr.20:

hai sa facem schimb de guma nu e orbit dar e buna



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu