Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

ar trebui sa te denuntz pt trafic de droguri, dar nu o fac, pentru ca sunt dependenta..... sh as muri fara o doza zilnica din saruturile tale!




Statusuri pentru facebook nr.2:

Pacatul nu are uneori limite si se poate identifica cu infinitul, atunci cel mai mare pacat al meu este ca te iubesc in infinit !




Statusuri pentru facebook nr.3:

eu iubesc decat persoanele care ma iubesc




Statusuri pentru facebook nr.4:

Cine m-a ridicat cand am cazut? Cine mi-a spus mereu: `Soro capu` sus?` Cine mi-a fost alaturi la bine si la greu? Doar surioara mea pe kre o voi iubi mereu




Statusuri pentru facebook nr.5:

Te iubesc si nu mai pot, eu dupa tine mor; ne-am intalnit din greseala si am ajuns sa ne iubim,... cu un saruth tuh m-ai vrajit ....akum sufletul imi plange, ca nu mai vorbesti ...dar daca iti vei mai aminti de mine sa stii ca te iubesc,... nu imi pasa de aceasta greseala si iti multumesk k tuh ai fost prima iubire si vei fi mereu !!! { :x }




Statusuri pentru facebook nr.6:

Oare in dragoste se potriveste dictonul:

MAI BINE PREVII DECAT SA TRATEZI?




Statusuri pentru facebook nr.7:

fiecare dintre noi ar iubi si un gunoi, fetele sunt rafinate, baietzii sunt niste porci




Statusuri pentru facebook nr.8:

te iubesc Alessandra




Statusuri pentru facebook nr.9:

statusuri haioase




Statusuri pentru facebook nr.10:

ma trezit tu nu erai in pat cu mn si team asteptat dar nustiu unde teai dus alex mie dor




Statusuri pentru facebook nr.11:

te iubesk dar u nu sti ma respingi si te resping ca sa nu afli cat de mult teiubesk .t yubesk mihai




Statusuri pentru facebook nr.12:

dragostea e ca o clepsidra cand ti se umple inima ti se goleste creierul




Statusuri pentru facebook nr.13:

Stii ca te iubesc

De aia profiti

Eu inca mai sufar

Dar tu continui sa minti




Statusuri pentru facebook nr.14:

the love is in the air!pacat ca bate vantul..




Statusuri pentru facebook nr.15:

inca o zi inca un minut inca o dorinta am...sa te sarut.

inca o clipa fara tine ,inima imi bate mor dupa tine dar numai pot..numai stau pe lok vin vrew sa te simt sa te sarut asa cum imi doresc de mult ...te iubesc te doresc esty tot ce miam dorit sh imi doresc ...te am dar nu ma satur de tine vreaw sa fii langa mine.




Statusuri pentru facebook nr.16:

imi ee dor de tn....imi ee dor de sarutul nostru....imi ee dor de tot ce e legat de tn...inca nu te-am uiatat....imca mai tin la tine




Statusuri pentru facebook nr.17:

As vrea sa fug,sa ma ascund de intreaga lume..sa nu mai rada cineva ca plang dupa tine!




Statusuri pentru facebook nr.18:

IUBIREA e un vierme, ce roade nencetat/ O inima de fata, si-un suflet de baiat




Statusuri pentru facebook nr.19:

Dragostea e un sentiment periferic amorfozat in ego-centrul pseudodividualitatii care-ti provoaca sentimentul.



By Frida B-)




Statusuri pentru facebook nr.20:

Exista 4 etape catre fericire:1 eu.....2 tu.......3 inimile noastre......4 noi doi impreuna:X:X te iubesc alin



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu