Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

n as putea sa te inlocuiesc cu alta...asta-i norocul meu sau asta e mi-e soarta.....si dak as stii k moe stiu k n trun dormitor exista o persoana kre o sa i fie dor ......................................melodia asta mi a dedikt o prietenul meu pe kre il iubesc mult




Statusuri pentru facebook nr.2:

life is like a game




Statusuri pentru facebook nr.3:

CAND IUBESTI.....NU VISEZI.......TRAIESTI UN VIS....:)




Statusuri pentru facebook nr.4:

Nu Cer Dekt Un Colt De Cer Sa Cada Pe Pamant...

Nu Vreau Nimik, DoR Visul Cel Frumos Sa Fie Sfant..

Nu Vreau Dekt Iubire In Palme Sa O Prind.... [:X:x:X]




Statusuri pentru facebook nr.5:

"Spui k nu mai sunt la fel...k m`am schimbat... dar de fapt n`ai ajuns sa ma cunoshti cu adevarat”




Statusuri pentru facebook nr.6:

eu te iubesc tu ma iubesti .....................................nu crezi k ne putem casatorii viatai faina




Statusuri pentru facebook nr.7:

viata mea e si a ta. daca nu mio dai pe a ta raman fara a mea




Statusuri pentru facebook nr.8:

te iubesc enorm de mult fara tine nu pot sa traiesc esti totul pentru mine nu putem traii unu fara altu inimile noastre sau unit de la prima clipa de cand te`am vazut te iubesc dj katutza te iubesc pana la moarte si dacolo mai departe




Statusuri pentru facebook nr.9:

sa iubesti e bine dar sa sti pe cine un baiat cuminte care nu te minte




Statusuri pentru facebook nr.10:

u imi faci serile senine...si diminetile....mai frumoase....u esti cel kre imi face viatza mai frumoas...si dak tu nu ai mai fi..viatza mea nu ar mai avea sens pt k tu esti viatza mea....te iubesc....pt k stii sa ma faci sa zabesc atunci knd mie greu.....nu te iubesc pt ceea c esti,ci te iubesc pt ceea ce sunt yo knd sunt q tn....te iubesc viatza mea




Statusuri pentru facebook nr.11:

Te iubesc prea mult k sa-ti spun te iubesc:X:X:X




Statusuri pentru facebook nr.12:

Yo iti spon ca te ubesx in toate limbile pamantesti...da u nu ma crezi k na shi imi spoi k ies cu alta=((...[:X:X:X]




Statusuri pentru facebook nr.13:

in viatz mea un anonim ai trim` nuj` c` e dar era puternik o` boala incurabila de care nu puteam fi vindecata:X:X:X..:X..:X..:X..X:x era acea dragoste putenik` care u` miai trim` in dar:X




Statusuri pentru facebook nr.14:

a mai trecut in calendar... inca o zi cu gust amar

zilele mi le-ar indulci iubirea mea daca ar veni

zilele se duc intr-una si nu pot opri nici una... viata fuge ca nebuna....

zilele pe rand se duc si nu stiu daca mai apuc inapoi sa te aduc....(by.pmc)




Statusuri pentru facebook nr.15:

DRAGOSTEA este la fel k atunci knd inghitzi ciocolata calda inainte sa se raceask...te ia prin surprindere la inceput dar te incalzeshte pentru multa vreme!!




Statusuri pentru facebook nr.16:

Daca-n lume mai exista

Spatii goale printre randuri

Ce cuprind a ta privire

Si-ale mele triste ganduri

Prin aceste spatii goale

Vin mereu ca sa-ti vorbesc

Ca din toate-n asta lume

Doar pe tine TE IUBESC




Statusuri pentru facebook nr.17:

In aritmetica dragostei 1+1 fac totul, iar 2 fara 1 este egal cu nimic...de aceea eu fara tine nu as putea exista




Statusuri pentru facebook nr.18:

daca ai vrea in viatsa mea

sa vii

jur

k nu te-as my primii

k

mult

raw

mi-ai my facut

sh aqm

sufar mult

:(

=((




Statusuri pentru facebook nr.19:

daca dragostea dispare

viatza mea n`are culoare

si doare tot mai tare

ploua incet...

apare o intrebare

se gandeste la mine oare?

unde sunt zilele cu soare?

unde esti tu?...




Statusuri pentru facebook nr.20:

stau la geam ..privesc in stele si te vad pe tn iubirea visurilor mele..e greu sa fim departe unul de altu..dar stiu ca gandul nu ne desparte



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu