Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

aho aho copii si frati eu dau..... la ratati:)):)):P




Statusuri pentru facebook nr.2:

daca este un cutremur inseamna ca urla mama la mine




Statusuri pentru facebook nr.3:

poezie




Statusuri pentru facebook nr.4:

ZileLe vYn , ZIlleLe trEk.. TimpuL zBoarA,,~ Dak Vrey sA fYe bYnne` iNvatZZa Kum sHa zBo0Ry ..... DaK Nu ynVetzy aT o Sa mOrRy[;x]...




Statusuri pentru facebook nr.5:

Prea multee intrebari!;)

gasiti`va draq translatorr




Statusuri pentru facebook nr.6:

Bum-Bum a batut tiganu pe ma'marea...cip-cirip mi-a mancat pasarea din cap...




Statusuri pentru facebook nr.7:

la rima ta stearsa,.....

poate o lacrima varsa

cineva de mila.....

k mie mi-e sila!!!




Statusuri pentru facebook nr.8:

pana mai ieri,...UNICAT,.....de azi,....in ANONIMAT




Statusuri pentru facebook nr.9:

Shtyy,....eo nu prea beau apa; mi-e teama sa nu ma obisnuiesc prea tare cu ea!




Statusuri pentru facebook nr.10:

mijto frate,dar lipsesc injuriile



ma puteti gasi la id :fitza_d3.bayat




Statusuri pentru facebook nr.11:

un barbat vede o femeie pe strada:

-Hei,hei,doamna!!!!

-Ce urli ca maimuta,am iubit!!!

-aaaaaaaaaaaaa........imi pare rau...dar a murit,eu l-am omorat!!!




Statusuri pentru facebook nr.12:

Fiecare sarut,.....pe limba lui piere!

;)))




Statusuri pentru facebook nr.13:

Ce tareee! De ziua mea, .....imi doream o noua tzinuta de klub si..... m-am trezit ku CONSTIINTA!

Da...., probabil asta-mi lipsea!!!




Statusuri pentru facebook nr.14:

ai vb cand trebuia sa taci..




Statusuri pentru facebook nr.15:

O FATA II ZICE CELEI LALTE :

- ASA IMI VINE SA ITI SPARG DINTII! CEALALTA INTREABA MIRATA :

-DE CE ??? ........SI PRIMA II RASPUNDE: -CA SA TE FAC SA RAZI MAI BINE !!!!!!!!




Statusuri pentru facebook nr.16:

Taci,......... cat sa ai timp sa gandesti inainte de a vorbi!




Statusuri pentru facebook nr.17:

esty lipsita sy urata marfa cul beyby

scorpye_4ever_69




Statusuri pentru facebook nr.18:

Caut partenera rezistenta la frig......foame.......si bataie!!

Rog seriozitate!!




Statusuri pentru facebook nr.19:

Care e diferenta intre un cartof si un oltean?

Cel putin, cartoful este cultivat.




Statusuri pentru facebook nr.20:

Profesorul, furios dupa ce a corectat teza lu' Bula, ii scrie pe lucrare “BOU”. Nedumerit Bula merge la el si ii spune :

- Domnule profesor, v-ati semnat, dar nu ati trecut nota!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu