Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

Te sarut in scris

Te sarut in vis

Te sarut mereu

Dar in realitate cand?




Statusuri pentru facebook nr.2:

tu esti mereu in mintea mea...cand tu plangi eu iti sterg lacrimile....cand tu razi eu iti ofer unul din zambetele mele...cand iti e frica eu ma lupt cu temerile tale i le gonesc...eu fac totul pentru tine,iar tu trebuie sami dai in schimb iubire....




Statusuri pentru facebook nr.3:

t3 bejc yuby meu..te bejc mult di tot...




Statusuri pentru facebook nr.4:

daca iubesti pe cineva spunei in fata...toti trecem prin acest lucru ...daca spui in fata persoane-i iubite vrei ramane mult timp cu persoana aceia si persoana te vaindragica iai spus adevarul :-*




Statusuri pentru facebook nr.5:

tin la tn cat de mari sant cerul si pamantul cat de adanca e marea si nesfarsita dragoste am eu .....te iubesc




Statusuri pentru facebook nr.6:

pentru mine sufletul iti arde...sunt seniorita suave!!




Statusuri pentru facebook nr.7:

de knd te iubesc pe tn inima_mi bate mereu, ziua ma gandesc la tn, noaptea te visez mereu...




Statusuri pentru facebook nr.8:

Daca intr-o zi vei sosi ca un inger la fereastra mea, eu iti voi canta cantecul iubirii noastre... Daca vei veni ca un baiat cazut din ceruri, vom compune un cantec ce nu-l vom uita si primul sarut il vom avea.




Statusuri pentru facebook nr.9:

Ochii tai caprui

Par 2 gutui

CAnd te uiti urat la mine

Ma indragostesc de tine!:X:*




Statusuri pentru facebook nr.10:

Nu Te TiNe Sa Te InDrAgOsTeStY De MiNe!!!!!....




Statusuri pentru facebook nr.11:

din iubire si din dor

iti trimit un somn usor

cerul colorat de luna

un pupik de noapte buna




Statusuri pentru facebook nr.12:

Traiesc pt tine pt ca tu-mi faci INIMA sa-mi bata repede si nu-mi pasa de ceilalti.......

Te IUBESC pt ca tu esti mereu langa mine sau in gandul meu




Statusuri pentru facebook nr.13:

mi-as dori sa ma trezesc in fiecare dimineata langa tine... sa stau toata ziua in bratele tale... iar noaptea sa ma invelesti cu trupul tau si ma imbraci cu saruturile tale




Statusuri pentru facebook nr.14:

Sa invat sa te iubesc mi-ar lua o viata intreaga dar numai uitandu-ma in ochii tai stiu ca merita sacrificiul!




Statusuri pentru facebook nr.15:

te iubesc...te doresc...te simt langa trupul meu....si vreau sa...te am in fiecare clipa langa mine.....te iubesc..!!!




Statusuri pentru facebook nr.16:

atunci cand iubesti nik nu te poate impiedica sa faci u primul pas asa ca nu-ti fie jena.........sp: te iubesc mult iubi meu si nu am sa te las niciodata sa pleci din bratele mele




Statusuri pentru facebook nr.17:

te yubesc sufetzelul meu... hermina :*:X




Statusuri pentru facebook nr.18:

Invata sa pretuiesti persoana care e langa tine la bine si la rau, care te iubeste si care tine la tine...pentru ca mai tarziu o vei pierde... si nu vei mai apuca sa-i spui ceea ce simti pentru ea! - Mesaj adaugat de Georgelian din Ramnicu Sarat!




Statusuri pentru facebook nr.19:

hmmm




Statusuri pentru facebook nr.20:

The greatest think in the world is-♥LoVe♥.why? !Because it not exist a creature that was not inlove...♥



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu