Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

SuNt cEa mAi tAr3 ShI AsTa cOnTeAzA...!*




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

SUNT FITZOASA PANA LA MOARTE




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

prostul nu stie ce este ciocolata mananca hartia si arunca bucata




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

e atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut e atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut e atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

tu ca mine nu gasesti, eu ca tine nu mia caut!




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

foaie verde solzi de peste uite prostu cum citeste. foaie verde liliac profu e aurolac




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Incerc sa-l imit pe eminescu dar cant din ceausescu

Ma-i parasit in toiul verii in pestera muieri!




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

sa nai incredere in femesi si in franele de dacie




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

:*PaPuShIk TuTuRoR:x :*JuKaRiA NiMaNuI:x

By DeNnYsSe




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Coala sus in cimitir stau mormintele in sir;)daca faci mijto de mn fak un loc si pentru tine:);)




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Deni intra in biserica

Ady'i pune piedica

Popa striga din altar

Boule nu fi magar

By JoKeRoo:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Asta vara de craciun,

M-am suit intr-un alun,

Si-am mancat atatea mere,

De m-am saturat de pere,

Si-a venit stapanul lui,

Sa ma dau jos din gutui,

Parcar fi ciresul lui!:));))




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

nu am timp de tine




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Am invatsat` sa takk..SA bag l kp`..shi ushor kalk pe urmeLeh` tale!..Sh dabiaa akm vzi k indiferentsaa dhuare!;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

bai frate......sunt asa de suparat pe viata ca mi-as da palme cu toporu peste fatax(x(x(




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

fermier caut o proasta




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Foaie verde solzi de peste uite prostul cum citeste :)):)):))




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Cine Citeste Acest Sts Este Prtost ;))




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

spui ca sunt un baiat??:))eu cred ca nu te-ai uitat in oglinda




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

politia mananca gogosi,zdrentele mananca p**a eo mananc friptura si beau vin....;):)):D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu