Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

dnd cade netu in 2 min




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

DND Ma cert cu prietenul meu imaginar , Adrian




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Dnd scriu poiezi pe hartie igienica




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

DnD sunt pe veceu invat sa trag apa




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

DND dau gainile cu ruj ca s-au terminat ouale!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

DND.Nu-mi deranja messul!!:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Stii ce inseamna dnfd? daca stii aplica. daca nu stii taci.




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

DND adica Dute Naibii Dobitocule




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Ultimul care m-a deranjat e inca dat disparut




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

dnd ma dau cu mous-ul pe google;)) [>Daredevil




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Stai ushor.... numai citi......... Dnd oricum tu sti........nu-mi spune do re mi




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

TI-AM CERUT IMPRUMUT?

AM VRUT SA TE FUT?

ATUNCI DNDISTURB!!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

DnD Nu DerRaNjA mOlFaI tAstAtuRa




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Bagameasi pula in mata de prost dute draq handicapatule :P




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

DND....ca sunt prin boscheti la cles de rosi




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

DnD.Ca te sparg sa moara george ....[...]




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Cine are chef de vb sa nu vb cu perosana mea:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

dnd ..........joc counter-strike cu pisica




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

foaie verde puishor u dai BUZZ yo dau I G N O R E




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Yo dau Ignore daca dai buzz Adica Ghinion !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu