Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

brb cu capra la benzinarie




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Oferta primavara-iarna: la fiecare buzz dat primiti un ignore gratis!

Sk8 Bacau Razzo is typing...




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

hai DND....ca sa nu zic pe romaneste JET!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

bwa dnd




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

DND.....am alergie la PROSTI...




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

dnd...la dush




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

DnD.. Nu Pot Vb ..Raspund cat pot de repede , momentan ma joc cu puishorii..;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

DND,....incerc sa respir prin rinichi...




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

SpArG3m G3AmUrI rUpEm DiNtI

ObIcEi De La PaRiNtI

si apoi stam cuminti:))=))




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

fratilor, uitati-va Ce scrIe La sTaaTUs HoLbaAtI OcHyy CA "LuMeA"si NU m DERaNjAtI ca s-AR pUtEaa Sa Va Ia MaMa DrAquu****D...N...D...****,aJa ImP pLk SA mA AsK:))




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

Era o zi cu soare,

Ai aparut din intamplare

Si am simtit pe loc

K-n viatza mea e o schimbare.

......

Da' vezi,....inima mea nu-i de vanzare!




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

Merge PORCU' pe carare si gaseste BUZZ-uri peste BUZZ-uri; a vazut un butonas si s-a asezat pe el, asa a invatat sa dea ignore, asa ca DND




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

DnD...La pascuttt...:)):P:P:P




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

dnd...dau gainile cu ruji!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

DND I’m playing Farmville




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

Dnd,......... eliberez idei!




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Dnd-... fak ceva avataru prietenului.




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

Tu dai Buzz,... eu dau ignore.... doar stii si tu... asa ca nu mai da k iti dau eu cateva.....




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

DND imi caut gagica sub pat deci nu deranja




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

dnd....ma cert cu calu' ca ma matura magaru'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu