Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

U...doar u mi-ai redat speranta de a mai trai....doar tu ma mai tii in viata...langa tine...simt again k pot iubi....despre tine...pot spune....k esti doar perfuzia mea....doar raza mea de sooare...shi doar ingerashul meu cel mai dulce shi ma sfant:X:X...by deea for ady:X:X:D




Statusuri pentru messenger nr.2:

M-aM nAsCuT sA joOoc pErVeRs,dAr nU sUnT pE iNtErEs...sUnT miKa dAr vErSaTa...sHi dE tOaTe iNviDiAtA!!!...oChii vErZi,piELeA fiNa,pT.tiNe sUnt REGINA!!:”

:X de la mine pentru gabyyy iubitu meu si de la gaby pentru iubita lui mary




Statusuri pentru messenger nr.3:

A fost odata ca niciodata, o poveste intunecata; sfarsit:))




Statusuri pentru messenger nr.4:

Cel mai simplu este sa iti spun Te Iubesc, stiind ca inseamna totul pentru aman2




Statusuri pentru messenger nr.5:

te iubesk, te doresk, fara tine nu traiesk ,eu la tn ma gandesk,... teeeeeeeeeee iubesk!!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.6:

am invatat sa iubesc pt tine:-

dar vad ca tie nu-ti pasa de mne si de tot ce ma inconjoara:

(io incerc cat mai mult sa ma apropi de tne dar nu reusesc:(mai bine nu te iubeam asa de mult:((pentru tne sunt o jucarie:dar am observat :((ca ma iei de prost:((




Statusuri pentru messenger nr.7:

Esti tampit , tampit , tampit . De povesti n-ai auzit . Te-am iubit, a fost ce-a fost , akm nu mai are rost !!




Statusuri pentru messenger nr.8:

te iubesc si as vrea sa fii doar ......a mea




Statusuri pentru messenger nr.9:

iubirea te ridica , iubirea te coboara, iubirea iti da viata,....iubirea te omoara :-p




Statusuri pentru messenger nr.10:

iubirea mea este a lui .... iubirea ta e a nimanui :>




Statusuri pentru messenger nr.11:

Dintre toti..ingerii cel care citeste acest status este al meu :X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.12:

te iubesc si nu gresesk fiindca stiu ca ma iubesti

cand sunt cu tine totul e bine

cand nu esti langa mine ma gandesc la tine

cand sunt suparata ma rog sa te am in brate




Statusuri pentru messenger nr.13:

m-am indragostit de tine la prima vedere,te-am iubit la prima vedere,

mi-ai fost draga pana la infinit,

eu te iubesc si vreau sa fiu iubit




Statusuri pentru messenger nr.14:

Sunt fericit,....rog nu deranjatzi!




Statusuri pentru messenger nr.15:

Iubirea este ceva atât de deosebit încât n-o poþi ascunde atunci cand existã, dar nici s-o simulezi,... acolo unde nu existã.




Statusuri pentru messenger nr.16:

Eminescu bine a scris ca iubirea e un vis Ce le place fetelor, mai ales elevelor ;;)




Statusuri pentru messenger nr.17:

Uiti ca de fiecare data k ma iubesti...Uiti k de fiecare data cand e ziua mea ...Dar niciodata nu uiti sa ma suni seara si sa-mi zici:"Noapte buna ingeras!!!"




Statusuri pentru messenger nr.18:

Din iubire potzi ierta de multe ori...dar pana knd sa gresesti?




Statusuri pentru messenger nr.19:

sunt o floare, sunt un crin,

sunt parfumul cel mai fin,.....

sunt parfumul tineretii

dupa care mor baietii!!!!!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

misto, tari, acum trec printr-o perioada m ai grea, adik plang din cauza unui baiat; cine vrea sfaturi pe id sa dea pytyka_4you98 va ast cu sfaturi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu