Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Ingerasul meu skumpik dc mai ametyt mai facut sa te iubesc si akum sa simt ca nu mai am dc sa traisec ..:(:((




Statusuri pentru messenger nr.2:

te un3sc de nu mai pooot .nu iti dai seama k esti totul pt mine ? :(




Statusuri pentru messenger nr.3:

{___treceau atatea noptzi in care simtzea k nu o mai iubea... :(( crestea in ea incet durerea, sh lumea ei z prabusea :((...chipul kre altadata d frumusetze stralucea...era indurerat ji park d soarele cald z ferea :((...ii daruise tot c avea...dar oare aqm q c ramanea? :(...nicicand n'ar fi crezut la inceput k'l va iubi atat d mult... :(( sh va plange ne'ncetat, sperand z fi uitat...leganandu'i durerea o stea :< o mangaie q raza sa... 8-| pierduse tot dar mai spera k ce'l ce'n urma o lasa... :( sa vrea acum din nou z lupte z'i recastige dragostea... :(( sh cerul plange neincetat, privind qm ei doi z despart...sh stelele c kd ar vrea, z l invie dragostea :(((((____} d la d3NiSa pt. g3oRg3 (gaman)




Statusuri pentru messenger nr.4:

EU:Stii sa iubesti?El:Nu!EU:Stii sa ranesti?EL:Da!Eu:Atunci dc ma faci sa t iubesc daca nu ma meriti?EL:Pt k vreau sa invrat sa iubesc alaturi d tine!




Statusuri pentru messenger nr.5:

Incepi cu 'A fost odata'

Povesti ce poate s-au mai spus

Si cauti viata toata

Al intrebarilor raspuns

Mai stii c-ai fost candva

Cea din povestea mea.




Statusuri pentru messenger nr.6:

greu atunci knd persoana iubita te paraseste pentru altcineva ___pentru prietena ta ... sau cel putin pentru cea care sustinea ca iti e prietena ...

e greu ...:(

dar daca iubesti cu adevarat ierti ...

____o iei de la inceput ...dar NU uita k acel inceput are si sfarsit ..un sfarsit care probabil k te va marca mult timp ... ____:((




Statusuri pentru messenger nr.7:

Fericirea nu inseamna sa ai ceea ce doresti, ci sa doresti ceea ce ai!!!




Statusuri pentru messenger nr.8:

banii n-aduc fericirea....mai de pret este iubirea nici banii nu cresc in drum dar cu dragostea raman asta-i lucrul cel mai bun...:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.9:

daca iubesti pe cineva..lupta...nu lasa...pe nimeni sa stea in calea ta.(mafioata)




Statusuri pentru messenger nr.10:

Poate sa iasa foc si soarele sa arda

Dragostea nu poate sa dispara

Da da..

Poate sa cada luna,sa se inece in mare

Viata sa aiba o singura culoare

Da da..

Nu`ti pierde dragostea




Statusuri pentru messenger nr.11:

....Am Intrebary D pus,Raspunsury de Dat,Gandury D askuns,OAmeny D uYtat....:X:X:X




Statusuri pentru messenger nr.12:

alex te iubesc.u estu departe nu stiu kum de miai intrat la inima chiar dak t vad doar in poze..........simt ka totoul im mine pluteste kand vb ku tine.nu stui ce-i ku mine .nu stiu ke sa fak sa te aduk inapoi........nu mai pot sa fak nimik pt ka ale mele ganduri mereu la tn sant.vino te rog............eu voi fi aiki te voi astepta.voi fi aiki pt tine.de la denisa danila pt alex




Statusuri pentru messenger nr.13:

as vrea sa te revad din nou si luna sa ne lumineze plimbarile tarzii sa-mi plimb iar mana in parul tau te-astept de mult dar nu mai vii...(asta pt iubirea mea..te iubesc mult si nu as putea trai fara tn...esti tot ce am mai scump pe lumea asta..te rog sa nu ma faci sa sufar...te iubesc...si sper k ochii tai senini sa fie doar ai mei..iar guritza ta dulce..sa fie dekt a mea..te iubesc)




Statusuri pentru messenger nr.14:

Cum e cand persoana iubita te ignora?Cum e cand cel p care`l placi p alta o adora?...inima iti plange dar n`ai ce sa`i faci..iti vine sa urlii dar t abtii sh tach! :| :( :((




Statusuri pentru messenger nr.15:

Iti place knd te privesc.. ;;) Iti place knd iti zambesc.. Iti place la nebunie knd bat apropouri k te iubesc..




Statusuri pentru messenger nr.16:

Cineva e in mintea mea

Si nu mai pot visa

Cineva,poate nu stia

Ca e dragostea mea:X:(:(




Statusuri pentru messenger nr.17:

As vrea sa fiu o floare , la geamul tau sa cresc , si in orice imprejurare sa iti spun ca te iubesc !




Statusuri pentru messenger nr.18:

mi`e dor de vocea ta sa`mi spuna TE IUBESC

mi`e dor de vocea ta sa`mi spuna TE DORESC

mi`e dor de tine

TE IUBESC!!!!




Statusuri pentru messenger nr.19:

As alege oricand sa pot sa-ti simt mirosul parului, sa-ti sarut buzele si sa cunosc atingerea palmei tale decat sa traiesc o eternitate fara ele... O singura data...




Statusuri pentru messenger nr.20:

intr-o zi am prins pestisorul de aur care mi-a promis 3 dorinte eu i-am sp ca nu vreau 3 nici macar 2 ci una singura sa te am pe tine:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu